دیدن شوکه کننده…: اعتراف سانجو سامسون علیرغم شکست RR از PBKS برای ماندن در مسابقه پلی آف IPL

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز (RR) پس از پیروزی چهار ویکت مقابل پنجاب کینگز (PBKS) در لیگ برتر هند (IPL)، کاپیتان راجستان رویالز (RR) از کمپین تیمش ابراز ناامیدی کرد و گفت که با وجود اینکه آنها در جدول قرار دارند، تکان دهنده است. که، آنها قدرت ستاره و بازیکنان خوبی دارند. با این برد RR با هفت برد و هفت باخت در رده پنجم جدول امتیازی قرار دارد. آنها در مجموع 14 امتیاز دارند. اگر رویال چلنجر بنگلور (RCB) آخرین مسابقه خود را مقابل گجرات تایتانز با اختلاف زیادی شکست دهد و هندی‌های بمبئی نیز آخرین بازی خود را مقابل سان رایزرز حیدرآباد ببازند، همچنان می‌توانند به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

کمپین PBKS IPL 2023 به پایان رسیده است. آنها با شش برد و هشت باخت هشتم شدند. آنها در مجموع 12 امتیاز دارند.

بازی 6 اور Dhruv Jurel در دیدار پایانی، پیروزی راجستان رویالز را رقم زد و به امیدهای پنجاب کینگز برای قطعی شدن جایگاه خود در پلی آف IPL 2023 در استادیوم انجمن کریکت هیماچال پرادش در روز جمعه پایان داد.

فکر می‌کنم در پایان بازی، زمانی که هتی (هت‌میر) قوی بود، فکر می‌کردیم که با 18.5 اور به پایان می‌رسانیم (RR باید تعقیب و گریز را با 18.3 اوور به پایان می‌رساند تا از نظر نرخ خالص از RCB پیشی بگیرد). ما تیم باکیفیتی داریم و اینکه در جدول هستیم کمی شوکه کننده است. تقریباً در هر بازی در مورد (یاشاسوی) جیسوال صحبت کردم. او پختگی نشان داد. انگار 100 تا T20I بازی کرده. تقریباً 90 درصد مواقع، ما فکر می کنیم که بولت در اولین اوور ویکت را می گیرد. سامسون در ارائه پس از بازی گفت: ما در چند بازی اخیر تحت فشار بودیم.

پس از اینکه RR اولین ضربه را زد، PBKS در 20 اور خود امتیاز 187/5 را به دست آورد. آن‌ها در ابتدا در برابر بولرهای RR مبارزه کردند و چهار ویکت خود را تنها برای 50 ران در 6.3 اور از دست دادند. جیتش شارما (44 توپ از 28 توپ، با سه چهار و سه شش) و سام کوران سپس یک پایه ویکت پنجم 64 ران دوختند تا PBKS را به بازی بازگردانند. سپس در اورهای مرده، کوران (49* در 31 توپ، با چهار مرز و دو شش توپ) و شاهرخ خان (41* در 23 توپ، چهار مرز و دو شش توپ) با هم ترکیب شدند تا نرخ اجرا را افزایش دهند و PBKS را به یک مسابقه رقابتی بکشانند. نتیجه آنها در دو اور آخر 46 دوش به ثمر رساندند.

ناودیپ ساینی (3/40) منتخب بولرهای RR بود. ترنت بولت و آدام زامپا هر کدام یک ویکت گرفتند.

در تعقیب 188، RR زود به جاس باتلر برای اردک باخت، پنجمین فصل او. سپس Yashaswi Jaiswal (50 در 36 توپ، با هشت توپ چهار) و Devdutt Padikal (51 در 30 توپ، با چهار مرز و سه شش شش) یک پایه 73 ران برای ویکت دوم دوختند و به RR کمک کردند تا به عقب برگردد. بعداً، کامئوهایی از شیمران هتمایر (46 در 28 توپ، چهار مرز و سه توپ شش)، رایان پاراگ (20 در 12 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) و دهروو ژورل (10 * در چهار توپ) به RR کمک کردند تا آخرین بازی را برنده شود. برنده تریلر چهار ویکت.

کاگیسو رابادا (2/40) منتخب پرتاب کننده های PBKS بود. سام کوران، ناتان الیس، دیپاک چهار و آرشدیپ سینگ هر کدام یک ویکت گرفتند.

پادیکال برای پنجاه سالگی برنده جایزه مرد مسابقه شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله