۸۹۸۵ مایل! اورلاندو و حیدرآباد برای دیدن ویرات کوهلی: پوستر یک هوادار توییتر را حیرت زده کرد

Virat Kohli در حال فعالیت برای RCB در طول IPL 2023© BCCI

ویرات کوهلی با ضربه زدن درخشان خود همه را تحت تاثیر قرار داد زیرا ستاره ضربه زن هندی ششمین لیگ برتر هند (IPL) خود را در روز پنجشنبه به ثمر رساند تا رویال چلنجرز بنگلور را به پیروزی مقابل سان رایزرز حیدرآباد برساند. این یک ضربه بزرگ برای کاپیتان سابق هند بود زیرا این برد به این معنی است که RCB هنوز برای حضور در پلی آف در رقابت است. کوهلی تقریباً بر تمام بازیکنان SRH تسلط داشت و استاد کلاس او توسط کارشناسان و طرفداران به طور یکسان مورد تحسین قرار گرفت. یکی از پوسترهای موجود در زمین به دلیل پیام و فداکاری هواداران ویرات کهلی در طول مسابقه در فضای مجازی پخش شد.

روی پوستر نوشته شده بود – “8985 مایل! اورلاندو به هاید برای دیدن شما ویرات.”

هاینریش کلاسن توانایی خود را به عنوان یک ضربه زن تیز نشان داد و در طول ضربه 51 توپی 104 ران خود، شش شش و هشت چهار ضربه زد و SRH را از 28 بر 2 در اور پنجم به 186 برای پنج رساند.

اما کوهلی (100) برنامه های دیگری داشت زیرا او و دو پلسیس (71) با ضربه زدن عالی خود به RCB کمک کردند تا به هدف برسد در مسیر رسیدن به جایگاه افتتاحیه 172 دونده، بالاترین مشارکت فصل، در حالی که آنها از چهار توپ به خانه رفتند. ذخیره.

با این برد، RCB به دلیل نرخ خالص بهتر خود به رتبه چهارم صعود کرد، اگرچه آنها با هندی های بمبئی با 14 امتیاز مساوی بودند. با این حال، آنها باید در مسابقه بعدی خود پیروز شوند تا در ترکیب باقی بمانند زیرا Chennai Super Kings و Lucknow Super Giants در یک مسابقه مانده به پایان 15 امتیاز دارند.

کوهلی یک عملکرد کلاسی بود زیرا در ضربه 63 توپی خود 4 ماکسیمم و 12 چهار ضرب را زد، در حالی که دو پلسیس در ضربه 47 توپی خود در یک مسترکلاس در تعقیب و گریز، هفت ضربه چهار و دو شش ضربه را شکست.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله