“لبه کوچک”: AB De Villiers بین هندی های بمبئی و غول های بزرگ لاکنو در IPL 2023 Eliminator یکی را انتخاب می کند.

اسطوره آفریقای جنوبی و رویال چلنجرز بنگلور، AB de Villiers معتقد است سرخپوستان بمبئی در حذفی لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز یکشنبه در چنای نسبت به سوپر غول‌های لوکهنو برتری کمی دارند. در حالی که لاکنو سوپر جاینتز با یک برد محدود مقابل کلکته نایت رایدرز جایگاه خود را در پلی آف تثبیت کرد، هندی های بمبئی سان رایزرز حیدرآباد را شکست دادند و باید منتظر شکست رویال چلنجرز بنگلور در مقابل گجرات تایتانز بودند تا آخرین تیمی باشد که به 4 تیم برتر راه یافته است.

دی ویلیرز توییت کرد که شکل بازیکنان بزرگ MI می تواند در مسابقه تعیین کننده تفاوت ایجاد کند و با توجه به رکورد MI در تعقیب بیش از 200 هدف، زمین در Chepauk می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

“محدود کننده!!! LSG در مقابل MI چه کسی GT را در Qualifier 2 بازی خواهد کرد؟ من احساس می کنم MI با توجه به فرم و بازیکنان در مسابقات بزرگ که قبلاً در اینجا حضور داشته اند برتری کمی دارد. راز Chepauk و اینکه این همه تیم چه اشتباهی می کنند؟ هر دویدن مهم است، مهم نیست چقدر خوب یا بد شروع کرده اید. این چیزهای کوچک هستند که برنده بازی ها هستند، نه شش بازی بزرگ. دست و پنجه نرم کن، خوب می شود! هر کسی که برنده شود، در احمدآباد مقابل یک تیم GT که ممکن است بعد از شکست دیروز کمی احساس ناراحتی کند، اعتماد خواهد کرد.»

در نهایت، ضربه زدن و ورود نسبتاً چشمگیر به پلی‌آف IPL باعث می‌شود هندی‌های بمبئی در روز چهارشنبه در Eliminator در Chepauk احساس اعتماد بیشتری کنند.

هندی‌های بمبئی مدت‌هاست که از عملکرد رقت‌انگیز خود در سال گذشته، زمانی که یکی از بدترین نتایج IPL خود را به ثبت رساندند، به پایان رسیدند. تیم تحت رهبری روهیت شارما پس از رسیدن به این مرحله در IPL 2023 پس از اینکه گجرات تایتانز با شکست رویال چلنجرز بنگلور و بردن قهرمانان پنج دوره به المیناتور در برابر لاکنو سوپر جاینتز یک چرخش خوب به آنها داد، می‌خواهد حداکثر استفاده را ببرد. ضرب المثل “زندگی” برای طی کردن مسافت ها و کسب ششمین عنوان خود.

Lucknow Super Giants به خوبی می‌دانست که سال گذشته در همان مرحله توسط RCB حذف شدند، زیرا یکی از غالب‌ترین تیم‌ها بودند.

آنها علیرغم غیبت کاپیتان معمولی KL Rahul، یک طرف منسجم به نظر می رسیدند، اما اینکه چگونه Krunal Pandya منابع خود را با درایت به کار می برد، زمانی که آنها موفق ترین سمت IPL را که به نظر می رسد پس از موفقیت خیره کننده در عقب، مد خود را پیدا کرده اند، دوباره بسیار مهم خواهد بود. . – اتمام مسابقات

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله