راجر فدرر اتفاقی را فاش کرد که یکی از هواداران او را با رافائل نادال اشتباه گرفت

راجر فدرر، بزرگ تنیس، حادثه خنده‌داری را بازگو کرده است که در آن یکی از هواداران اخیراً بازیکن افسانه‌ای سوئیسی را با رافائل نادال، قهرمان 22 گرند اسلم اشتباه گرفته است. فدرر هنگامی که به سوالاتی در توییتر پاسخ داد، طرفداران تنیس را در سراسر جهان به جنون رساند. برخی از هواداران درباره رقابت او با رافائل نادال سوال کرده اند. این دو بازیکن بزرگ برای حدود 15 سال بزرگترین رقبای یکدیگر بودند، اما توانستند روابط دوستانه خود را در طول دوران حرفه ای درخشان خود حفظ کنند.

در یک چت مجازی پس از اینکه یکی از طرفداران تنیس از فدرر پرسید که آیا تا به حال با شخص دیگری گیر افتاده است یا خیر، قهرمان 20 گرند اسلم حادثه اخیر در فرمول 1 را به یاد آورد که یکی از طرفداران از او خواست از او عکس بگیرد و او را “آقای” خطاب کرد. ” نادال وقتی فدرر او را اصلاح کرد، هوادار بدون اینکه حتی عکسی با ستاره سوئیسی بگیرد، آنجا را ترک کرد.

این روز در فرمول 1 اتفاق افتاد. مرد پرسید: “آقای نادال می توانم با شما عکس بگیرم؟” به او گفتم من آقای نادال نیستم. قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم در توییتی نوشت: او عذرخواهی کرد و بدون عکس گرفتن رفت.

در دسامبر گذشته، فدرر در مورد اتفاقی که از حضور در ویمبلدون محروم شد صحبت کرد، همان تورنمنت گرند اسلم که در آن هشت عنوان قهرمانی کسب کرد، بیش از هر بازیکنی. قهرمان ۲۰ دوره گرند اسلم به دلیل همراه نداشتن کارت عضویت توسط نگهبان متوقف شد.

در یکی از اپیزودهای The Daily Show، هنگامی که تروور نوآ مجری برنامه از او درباره این حادثه پرسید، استاد سوئیسی گفت: «وقتی برنده ویمبلدون می‌شوید، به طور خودکار عضو می‌شوید. بنابراین من می گویم، “نه، من کارت عضویت خود را ندارم، اما من عضو هستم، و فقط در تعجب هستم که کجا می توانم وارد شوم” و او گفت: “بله، اما شما باید عضو شوید.” گفتم: «فقط دوباره از شما می پرسم کجا یا می توانم وارد شوم» و او گفت: «از طرفی، اما شما باید عضو شوید.»

هنگامی که بازیکنی برنده ویمبلدون می شود، بلافاصله به عضویت باشگاه تنیس و کروکت روی چمن سراسر انگلستان (ALTEC) می شود و فدرر این کار را هشت بار انجام داده است. “بنابراین من برای آخرین بار به او نگاه کردم و بسیار متاسفم، نمی توانستم باور کنم و هنوز هم نمی توانم باور کنم که این حرف را زدم … و چون هنوز از آن احساس بدی دارم. به او نگاه می کردم و می گفتم , “من هشت بار برنده این تورنمنت شده ام. لطفا باور کنید من عضو هستم!” او اضافه کرد.

آخرین مسابقه قهرمان 20 گرند اسلم، مسابقه دوبل با دوست و رقیب دیرینه رافائل نادال در جام لیور سال گذشته بود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله