آیا دیپک چهار در مسابقات IPL Qualifier 1 مصدوم شد؟ به روز رسانی حیاتی ستاره چنای سوپر پادشاهان

دیپاک چهار، بازیکن سرعتی چنای سوپر کینگز (CSK) نگرانی های مصدومیت خود را پس از شکست گجرات تایتانز در مقدماتی 1 نادیده گرفت و گفت که برای فینال بزرگ IPL 2023 آماده است. سوپر کینگز چنای با شکست گجرات تایتانز (GT) به فینال فعلی IPL 2023 راه یافت. ) با 15 ران در مقدماتی 1 در استادیوم MA Chidambaram در چنای. چنای سوپر کینگز روز یکشنبه در احمدآباد فینال IPL 2023 را برگزار خواهد کرد. به نظر می رسید چهار پس از گرفتن یک شکار خوب، خود را جمع و جور کرد تا قهرمان چهار دوره در چنای را به ثمر برساند. چهار در این مسابقه در فرم آتشینی بود و دو ویکت شامل ویدیمن ساهی و شوبمن گیل در فرم را به دست آورد.

چهار از اواسط شروع راه طولانی را دوید تا محمد شامی، آخرین ویکت تایتان گجرات که در مقدماتی 1 سقوط کرد، به خوبی بگیرد. چهار در حالی که مربی بولینگ خود، دواین براوو و چند هم تیمی دیگر عجله داشتند، شروع به جشن گرفتن کردند. به نظر می‌رسید که چهار درد دارد، اما بول‌باز سریع آن را کنار زد.

دیپک چهار در ارائه پس از بازی گفت: اشکالی ندارد، یک نفر دیگر باید برود.

راویندرا جادجا (2/18) و ماهیش تکشانا (2/28) با چرخش، سرعت و جهش، شبکه‌ای را در اطراف خفاش‌بازان GT ایجاد کردند، در حالی که یک تلاش جمعی بولینگ باعث شد CSK کاسه GT را به مدت 157 شکست دهد تا به دهمین فینال IPL خود برسند.

چهار گفت که از بازیکنان جوان خواسته آرامش خود را حفظ کنند.

“من فکر می کنم طول، ما دیدیم که آنها چگونه بولینگ می کنند، ماندگار شد و ما تصمیم گرفتیم که تمام طول کاسه را انجام دهیم، بیش از حد آزمایش نکردیم، اجازه دادیم آنها (خفاشکاران) ریسک کنند. تعقیب 170 در نیمه نهایی با جمعیت مقابل شما سخت است. من قبلاً در پلی آف بازی کرده ام، فقط در مورد فشار به آنها گفتم (وقتی از آنها در مورد آنچه که او به نوجوانان گفته است) گفتم، فقط از آنها خواستم که به مهارت های خود اطمینان داشته باشند، فقط یک توپ یا گرفتن در این مرحله بسیار مهم است. ما این باور را داریم که بارها این کار را انجام داده‌ایم (برای رسیدن به فینال) که مزیت حضور بزرگسالان در مسابقات بزرگ تفاوت زیادی ایجاد می‌کند، ما قبلاً آنجا بوده‌ایم و این واقعا کمک می‌کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله