“بیگانگی” در KKR پس از “رها کردن” گوتام گامبیر: رابین اوتاپا در 2 سال گذشته در فرنچایز IPL

رابین اوتاپا مسیر طولانی را در لیگ برتر هند طی کرده است. او بخشی از چندین فرنچایز بوده است – Chennai Super Kings، Mumbai Indians، Rajasthan Royals، Royal Challengers Bangalore، Pune Warriors. با این حال، تیمی که او زمان قابل توجهی را در آن سپری کرد، نایت سواران کلکته بود. از سال 2014 تا 2019، Uthappa بخشی از KKR بود. او بخشی جدایی ناپذیر از تیم KKR بود و به تیم کمک کرد تا در مسابقات 2014 که گوتام گامبیر کاپیتان بود، قهرمان شود.

اوتاپا اکنون گفته است که پس از خروج گامبیر در KKR احساس “بیگانگی” کرده است.

از دیشب خیلی چیزها گفته شده است و من از به اشتراک گذاشتن شما تشکر می کنم. با این حال، من همیشه معتقد بودم که 4 سال اول من در KKR wen gauti led کاملاً متفاوت از 2 سال گذشته من بود و بر عملکرد من تأثیر زیادی گذاشت. من به شما اطمینان می دهم که ربطی به کاپیتانی نداشت! یوتاپا توییت کرد.

«بعد از آزادی گاوتی، همه چیز تغییر کرد و من احساس بیگانگی کردم. با این حال، عشق من به طرفداران KKR یکسان است و برای همیشه یکسان خواهد ماند. من برای همیشه از حمایت آنها سپاسگزارم و می خواهم این را روشن کنم!! این در مورد طرفداران KKR نیست. من برای همیشه آنها را دوست دارم و به آنها احترام خواهم گذاشت.”

توییت یوتاپا پس از انتشار یکی از توییت‌ها در روز سه‌شنبه منتشر شد. “من از نفرتی که به خاطر تجربه من اینجا به دست می‌آورم تعجب نمی‌کنم. صلح و عشق برای همه شما!”

در حالی که زمینه این توییت نامشخص بود، چندین کاربر توییتر ادعا کردند که این در پاسخ به ترولی بود که اوتاپا پس از اظهار نظرش مبنی بر اینکه اگر فرصت داشته باشد، CSK حق امتیاز IPL خواهد بود که او می‌خواهد با آن روبرو شود. بازی برای. ظاهراً این بیانیه برای طرفداران تیم های دیگری که او در آنها بازی می کرد چندان خوشایند نبود.

من در IPL بازی نخواهم کرد زیرا قبلاً از کریکت هند بازنشسته شده ام. “اگر می توانستم دوباره بازی کنم، مرد CSK، دست پایین!” او در سینما جیو گفت.

یکی از توییت‌های رابین اوتاپا چنین بود: «بیایید @ChennaiIPL!! #زرد» یکی از کاربران توییتر نوشت: «برادر یکی دو فصل با چنای بازی کرد و روحش را فروخت. من هرگز ندیده بودم که او اینطور از Kkr حمایت کند.

اوتاپا در پاسخ به این توئیت نوشت: “وفاداری و احترام خیلی زیاد است دوست من!!”

چندین توئیت دیگر به اوتاپا ارسال شد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله