فینال چنای سوپر کینگز مقابل گجرات تایتانز IPL 2023: قدرت و ضعف CSK

گجرات تایتانز در روز جمعه در دومین مسابقه مقدماتی IPL 2023 با امتیاز بالا در 62 ران بر هندزان بمبئی پیروز شد. مدافعان قهرمانی، که ابتدا از آنها خواسته شد تا با ضربه زدن، مجموع 233/3 را در 20 اور پس از اینکه Shubman Gill 129 ران را در 60 توپ شکست داد، ثبت کردند. MI بعداً برای 171 باندل شد زیرا موهیت شارما پنج ویکت گرفت. تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا به فینال مسابقات رسیده است و اکنون در یک مسابقه برتر روز یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد به مصاف چنای سوپر کینگز می رود. این نبرد جالبی خواهد بود زیرا هر دو تیم در صدر جدول امتیازات مرحله لیگ قرار گرفته اند.

تیم تحت رهبری MS Dhoni در مقدماتی 1 با 15 ران گجرات را شکست داد و همچنین اولین برد آنها بر تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا در چهار دیدار بود. با این حال، بازی قبلی در Chepauk، که سنگر CSK است، برگزار شد و همه چیز می تواند در روز یکشنبه به سمت دیگری پیش برود زیرا هر دو تیم در احمدآباد، زمین خانگی GT به مصاف یکدیگر می روند.

نقاط قوت CSK

راهنمای دانی:در صحبت از نقاط قوت، ذکر وضعیت رهبری و کاپیتانی ام اس دونی که نقش مهمی در موفقیت تیم دارد بسیار مهم است. مغز “کاپیتان کول” یک جنبه حیاتی خواهد بود زیرا CSK به دنبال پنجمین عنوان خود است.

یک زوج شروع قوی:بزرگترین نقطه قوت چنای سوپر کینگز، جفت آغازین آنها به شکل دوون کانوی و روتوراج گایکواد خواهد بود. این دو نفر استعداد خود را در طول فصل نشان دادند و شراکت های مهم زیادی را برای تیم خود ایجاد کردند. در مجموع. کانوی در این فصل شش پنجاه را شکسته است در حالی که گایکواد چهار گل پنجاه در این فصل زده است.

شکل تاولی رهانه و دوبه: یکی دیگر از عوامل مهم در ضربه زدن CSK، درجه بالای آنها است. تیم با آجینکیا راهان کهنه کار و شیوام دوبه، جوان، متعادل به نظر می رسد، زیرا این دو به خاطر اجرای ضربتی خود شناخته می شوند.

بازیکن همه کاره Jadeja: فرم راویندرا جادجا برای CSK در این فصل یک موهبت بوده است. این بازیکن همه کاره جدا از اینکه با توپ درخشش داشت، با چوب نمایش فوق العاده ای نیز به نمایش گذاشت. او تاکنون 19 ویکت اسکالپ کرده و 175 دوش با نرخ ضربه 137.80 به ثمر رسانده است.

میزان حمله: چنای همچنین از یک حمله با سرعت قوی به شکل دیپاک چهار و توشار دشپنده تشکیل شده است. این دو به خاطر آزار دادن بتزنان حریف در بازی اضافه و گرفتن ویکت ها معروف هستند. با این حال، دشپنده در برخی موارد هزینه بر بوده است. چهار تا کنون در 9 مسابقه 12 ویکت و دشپنده 21 ویکت اسکال شده است. جدای از آنها، ماتیشا پاتیرانا اسپینر جوان سریلانکایی با 17 اسکالپ در 11 مسابقه بسیار چشمگیر بوده است.

ضعف CSK

میانگین سفارش نامناسب: علی‌رغم یک بازی خوب از Jadeja و Dhoni (که با نرخ ضربه‌های فوق‌العاده ضربه می‌زنند)، CSK همچنان به خفاش‌های درجه متوسط ​​خود مانند Ambati Rayudu و Moeen Ali نیاز دارد. آنها در چند مسابقه چند بازی کوتاه انجام دادند اما نتوانستند در فصل اثری بگذارند.

بولرهای عزیز: اگرچه دسفوندز از نظر ویکت زنی فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما دوش های زیادی را نیز واگذار کرده است. او در 15 مسابقه 317 دوش را با میانگین 24.19 واگذار کرد. او مطمئناً در جدال قله به دنبال امتیاز اقتصادی خواهد بود.

علاوه بر این: در شروع فصل، CSK با انتقادات زیادی مواجه شد، زیرا بازیکنان آنها دوش های زیادی را به صورت بدون توپ و واید ارائه می کردند. این چیزی است که قهرمانان چهار دوره زمانی که یکشنبه با GT روبرو می شوند از آن اجتناب می کنند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله