فینال چنای سوپر کینگز مقابل گجرات تایتانز IPL 2023: ترکیب پیش بینی شده برای هر دو تیم

چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در آخرین بازی مورد انتظار IPL 2023 یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم تحت رهبری MS Dhoni پس از شکست دادن GT در Qualifier 1 در 15 ران وارد این درگیری خواهد شد. از سوی دیگر، مدافع عنوان قهرمانی در دومین مسابقه مقدماتی، هندی‌های بمبئی را با 62 ران شکست داد. جالب است که ببینیم آیا CSK می تواند پنجمین عنوان خود را به دست آورد یا اینکه گجرات برای دومین بار پیروز میدان خواهد بود.

ماهندرا سینگ دونی از خداحافظی با یادآوری بدش نمی‌آید، اما شوبمن گیل جوان، که از لطف او بیرون می‌آید، هر کاری را تحت کنترل او انجام می‌دهد تا از شکست سوپر کینگز چنای تایتان‌های گجرات جلوگیری کند.

در این ترکیب CSK، او می‌توانست در اکثر بازی‌ها به شماره 8 بپردازد، اما با ترکیبی از بولینگ وارد فینال شد که در نیمه اول دیپک چهار را از دست داد و قرار بود توشار دشپنده را به فینال تبدیل کند. یک نگهبان قابل اعتماد

چه تبدیل شیوام دوبی ناسازگار به یک هولیگان شش ضربه ای و چه شاهد بازگشت راویندرا جادجا، بازیکن توپ انداز T20، افسانه Dhoni هرگز وجود نخواهد داشت. او فقط رشد خواهد کرد و داستان های کاپیتانی او چندین دهه بعد در اسطوره ها پوشیده خواهد شد.

باترها در بازی‌ها برنده می‌شوند و ضربه‌زنان در مسابقات برنده می‌شوند، یک ضرب‌المثل قدیمی است، و در ردیابی عملکرد تایتان‌ها نمی‌توان این کار را انجام داد.

محمد شامی (28 ویکت)، رشید خان (27 ویکت) و موهیت شارما (24 ویکت) در بیشتر مواقع برنامه ها را اجرا کردند و بنابراین تاثیری بر تایتان ها نداشت که پس از 851 دوش گیل از کاپیتان هاردیک پاندیا، دومین گلزن برتر دوندگی باشد. (325) بیش از 500 ران عقب است.

پیش بینی XI CSK در مقابل GT:دوون کانوی، روتوراج گایکواد، آجینکیا راهان، شیوام دوبه، آمباتی رایودو، موهن علی، راویندرا جادجا، ام اس دونی، دیپاک چهار، توشار دشپانده، ماهیش تکشانا.

پیش بینی XI GT در مقابل CSK:شوبمن گیل، وریدیمن ساها، سای سودارشان، هاردیک پاندیا، ویجی شانکار، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، نور احمد، محمد شامی، موهیت شارما.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله