“فقط به این دلیل که …”: بیانیه بزرگ Sandeep Sharma در مورد آخرین دوئل MS Dhoni

وقتی MS Dhon در آخرین اور مسابقه در شرایط سختی قرار می گیرد، مهم نیست که چه امتیازی روی تخته دفاع می شود، یک بولر تحت فشار است. در جریان بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز و راجستان رویالز، دونی و ساندیپ شارما در صدر قرار گرفتند. با وجود زدن دو شش در اوور، ساندیپ موفق شد به RR کمک کند تا در سه ران پیروز شود. پس از بازی، او دوئل را با کاپیتان CSK، Dhoni آغاز کرد.

در فینال اوور، ساندیپ با بولینگ چند اینچی یورکی کامل کرد، اما Dhoni نفر اول را روی طناب به مدت 6 بولد کرد. حتی با وجود اینکه بازیکن اول او این نتیجه را داد، ساندیپ همچنان به استراتژی خود اعتقاد داشت. کاتر کهنه کار گفت اگر دونی نبود حتی شش نفر اول هم اعدام نمی شدند.

من با او در تیم ملی فوتبال انگلیس کار کرده ام و این خوب است. من همچنین فکر می‌کنم توپی که برای اولین شش ضربه زده شد، قوی بود، اما فقط به این دلیل که ماهی بهی بود، او توانست آن را بزند. بنابراین احساس می‌کنم خوب کار کردم، اما بدیهی است که همیشه خوب است که در سمت راست قرار می‌گیرد.” او در ویدئویی که توسط IPL منتشر شده است، گفت.

ویکت کمی آهسته بود، اسپینرها واقعاً خوب بازی می‌کردند. از شما برای دوندگی‌های باقیمانده برای دفاع در فینال تشکر می‌کنم. بنابراین فکر کردم با یک پرتاب کننده آهسته شروع کنم، اما اصلاً نتیجه نداد. نه تنها عریض، بلکه یک جهنده برای قله، بنابراین گزینه های زیادی برای من باقی نمانده بود.”

ساندیپ از ویکت به دور ویکت رفت بعد از اینکه Dhoni دو شش شش زد. آخرین بازیکن توپ او به او نتیجه ای داد که می خواست و کاپیتان CSK موفق شد فقط یک ران به ثمر برساند.

“توپ بعدی من به سمت یورک رفتم، اما آن هم به سمت دروازه رفت. اما من همچنان عقب بودم، زیرا به دنبال قسمت بزرگتر زمین بودم. اما وقتی دو شش بازی پشت سر هم به میدان رفتم، متوجه شدم که توپ را داشتم. برای تغییر زاویه، برای آخرین توپی که از خودم حمایت کردم تا یورکر را با کاسه کاسه کنم، آن را به خوبی به تور می زنم.

موضوعات مطرح شده در این مقاله