آیا MS Dhoni پس از IPL 2023 بازنشسته خواهد شد؟ نظر جالب یکی از هم تیمی های سابق CSK

عکس فایل MS Dhoni.© BCCI/IPL

گمانه زنی ها در مورد خروج MS Dhoni از IPL جدید نیست. علیرغم 41 سال سن، بتمن ویکت بان همچنان در مسابقات T20 هند به عنوان بازیکن فعال است و حداقل در چند سال اخیر، انتظار می رود هر فصل آخرین فصل او باشد. از سوی دیگر، Dhoni که CSK را به چهار عنوان IPL در سال‌های 2010، 2011، 2018 و 2021 هدایت کرد، همچنان با ضربه‌های هیجان‌انگیز و دستکش‌های فوق‌العاده در پشت کنده‌ها جذابیت خود را گسترش می‌دهد. کیدار جاداو، بتمن هندی و بازیکن سابق CSK، در پاسخ به این سوال که آیا تیم IPL او آماده بازی بدون او است، گفت این آخرین فصل او خواهد بود.

جاداو در حین انجام فرضیات، سن دونی را دلیل آن ذکر کرد. وی افزود که تیم آماده بازی بدون او نیست.

نه CSK آماده بود (برای بازی بدون MS Dhoni) و نه هواداران آماده بودند زمانی که او برای بازی بین المللی کریکت خود وقت گذاشت… من احساس می کنم این آخرین سال Dhoni در IPL و برای CSK خواهد بود، زیرا او 42 ساله خواهد بود. چند ماه، گفت: Kedar Jadhav، مفسر IPL و متخصص JioCinema.

Dhoni در سال 2008 در فصل افتتاحیه IPL به فرنچایز CSK پیوست. از آن زمان، او همیشه جزئی از تیم IPL بوده است به جز دو دوره در سال های 2016 و 2017 که این تیم محروم شد.

Dhoni که از IPL 2020 دستور ضربه زدن را کنار گذاشته است، فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. میانگین ضربات او 214.81 در چهار مسابقه دوره فعلی است.

موضوعات مطرح شده در این مقاله