عبدالصمد ناامید بود که ارزش خود را به تیم نشان دهد: مربی SRH همنگ بادانی

IPL 2023: عبدالصمد 17 گل از 7 توپ مقابل آر آر به ثمر رساند© BCCI

همنگ بادانی، مربی ضربه‌زنی سان‌رایزرز حیدرآباد، گفت که عبدالصمد با پیروزی در مسابقه مقابل راجستان رویالز، خود را نجات داد زیرا ناکامی‌های گذشته به تیم جامو و کشمیر آسیب رسانده بود. این بازیکن 21 ساله از فصل 2020 در SRH بوده است، اما سرمایه گذاری آنها نتیجه نداده است. با این حال، او یکشنبه شب ایمان خود را با یک توپ 7 توپ 17 در تعقیب SRH از 215 جبران کرد. SRH به آخرین توپ بازی به چهار ران نیاز داشت و صمد در حالی که بدون توپ گرفتار شده بود، ساندیپ شارما را برای شش ضربه متوالی شکست داد. تحویل پیشاپیش

گلن فیلیپس SRH را با 25 توپ 7 به بازی بازگرداند.

این برد SRH را در مسابقات نگه می دارد.

“این یک پیروزی بزرگ برای ما است زیرا به ما سرعت می بخشد. چند بازی می توانست برای ما متفاوت پیش برود، به خصوص بازی آخر مقابل KKR که در آن به 9 دوش از آخرین اوور نیاز داشتیم. ما نتوانستیم آن را کامل کنیم. همچنین بازی با دهلی در خانه باید توسط ما تمام می شد.

این به افرادی مانند صمد اعتقاد زیادی خواهد داد، زیرا ما احساس می کنیم که او چند بار از دست داده است و اگر این کار را اینجا انجام دهد، دفعه بعد در موقعیتی مشابه به گونه ای دیگر ضربه می زند.” بادانی فاش کرد که صمد پس از باخت به KKR اخراج شد.

من باید به صمد نمره کامل بدهم. او اولین کسی بود که بعد از آخرین بازی به سمت من آمد و گفت: باید بازی را تمام می کردم. همه چیز را به عهده خودش گرفت. او خوب تمام نکرد و از این موضوع ناراضی بود.

او می گفت: “من یک بازیکن ماندگار هستم و می خواهم به تیم نشان دهم که ارزش وقت و سرمایه گذاری آنها را دارم.”

چند طرف سعی کرده اند کارهای خاصی علیه او انجام دهند و ما روی آن کار کرده ایم. یکی از آنها در واقع امشب بیرون آمد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله