سونیل گاواسکار در “کلاه بنفش” اشتباه کرد. واکنش GT Star قیمتی ندارد

سونیل گاواسکار کاپیتان سابق هند پس از بازی روز یکشنبه مقابل لاکنو سوپر جاینتز درگیر یک حادثه خنده دار با موهیت شارما و محمد شامی پیسرهای گجرات تایتانز شد. هنگامی که GT در ورزشگاه نارندرا مودی LSG را با 56 دوش شکست داد، شامی کلاه بنفش را پس گرفت. موهیت قرار بود در مراسم اهدای جوایز پس از بازی، کلاه بنفش را به شامی تحویل دهد. با این حال، قبل از اینکه بتواند این کار را انجام دهد، گاواسکار گیج شد که این افتخار در بین دو بازیکن LSG از نظر فرم به چه کسی تعلق دارد.

گاواسکار به اشتباه به جای شامی به محیط تبریک گفت.

گاواسکار در مراسم اهدای جوایز پس از بازی گفت: به موهیت برای حفظ کلاه بنفش بسیار تبریک می گویم، شما آن را از شامی گرفتید.

با این حال موهیت سریعاً این پیرمرد 72 ساله را تصحیح کرد که کلاه بنفش متعلق به شامی است و نه او.

آقا خیلی ممنون، ولی من به شامی می دهم، کلاه بنفش ندارم (می خندد).

هاردیک پاندیا از برادر بزرگترش کرونال برتری یافت زیرا GT در احمدآباد LSG را با 56 ران شکست داد.

هاردیک و کرونال در اولین مسابقه IPL با دو تیم که توسط برادران کاپیتان بودند، در ابتدا شوخی کردند و در آغوش گرفتند، اما زمانی که جایگاه ویرانگر 142 بین Wriddhiman Saha (81) و Shubman Gill (94 خارج از بازی) به پایان رسید، اوضاع جدی شد. گجرات به بالاترین مجموع IPL 227-2 رسید.

لاکنو با کایل مایرز (48) و کوئینتون دی کوک (70) با پیشروی پاسخی پر شور نشان داد، اما آنها با نتیجه 7-171 به پایان رسیدند و به گجرات اجازه دادند تا جایگاه اول خود را در جدول 10 تیمی حفظ کنند.

موهیت که ارقام 4-29 را به دست آورد، در 8 مسابقه 12 ویکت گرفت.

از سوی دیگر، شامی با 19 اسکالپ در 11 بار در رتبه اول جدول قرار دارد.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله