راجستان رویالز بابت توییت “سامسون بهتر از RRR” عذرخواهی کرد. توسط Sunrisers Hyderabad برشته شوید

راجستان رویالز در حالی که در لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل سان رایزرز حیدرآباد به میدان رفت، امتیاز فوق العاده 214 ران را به ثبت رساند. رویالز با جوس باتلر (95) و سانجو سامسون (66) در 138 دویدن شراکت قوی داشتند، اما با ضربه زدن به آخرین توپ بدون توپ، ساندیپ شارما از بردشان محروم شدند. اما در بیشتر بازی، RR امیدوارکننده بود و این وضعیت همچنین منجر به توییتی شد که بحث‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی فرنچایز برانگیخت و نشان داد که کاپیتان سانجو سامسون بهتر از RRR (فیلم) است.

این توییت قدیمی نشد و خانواده سلطنتی نیز در پایان عذرخواهی کردند. اما این توییت همچنین به Sunrisers Hyderabad، مخالفان آن روز راجستان، فرصتی داد تا پاسخی حماسی به توییت Samson-RRR ارسال کنند.

در پاسخ به پیام رویالز، سان رایزرز پس از اینکه سندیپ شارما عبدالصمد را در چیزی که باید آخرش می‌بود گرفتار شد، تصویری از داور منتشر کرد که نشان می‌دهد توپ نه را نشان می‌دهد.

توییت SRH بیش از 30000 لایک و بیش از 4000 بازتوییت به دست آورد.

جشن ها در کمپ RR با به صدا درآمدن آژیر توپ در ورزشگاه کوتاه شد. سندیپ دوباره مجبور شد کاسه آخر را بزند و این بار صمد آن را به سکو فرستاد تا پیروزی 4 ویکتی را برای تیمش رقم بزند.

این تعقیب و گریز بالاترین در تاریخ SRW و همچنین بالاترین در ورزشگاه Sawai Mansingh در جیپور بود.

در مراسم معرفی پس از بازی، سانجو سامسون، کاپیتان RR درباره اشتباه پرهزینه Sandeep صحبت کرد و گفت که نباید این اتفاق می افتاد.

صادقانه بگویم، زندگی در این قالب هرگز آسان نیست، به خصوص در این مسابقات. در هر بازی باید بهترین سطح کریکت خود را انجام دهیم. ما برمی گردیم و سعی می کنیم دوباره این کار را انجام دهیم.

“این یک توپ نیست، فقط باید دوباره به آن ضربه بزنید، به همین سادگی است، شما زیاد در مورد آن فکر نمی کنید. Sandeep می داند که چه کاری باید انجام دهد. شاید برای چند ثانیه زمانی که احساس می کنید تغییر کوچکی در ذهنیت ایجاد شود. کار تمام شده است، همه جشن می‌گرفتند، اما من فکر می‌کنم این ماهیت بازی است، شما نمی‌توانید در آن مقطع زمانی از خط عبور کنید.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله