طرفداران کریکت می توانند به جوایز ICC برای یک دهه رای دهند. در اینجا نحوه است


شورای بین المللی کریکت (ICC) اعطای جوایز دهه را به رسمیت شناختن بهترین کریکت ها طی 10 سال گذشته اعلام کرده است. تعدادی از بازیکنان ، از جمله ویرات کوهلی ، MS دانی ، روهیت شارما و آر اشوین از هند ، استیو اسمیت ، الیس پری و مگ لانینگ از استرالیا ، جو روت ، جیمز اندرسون و سارا تیلور از انگلیس ، کومار سنگاککارا و لاسیت مالینگا از سریلانکا. در میان دیگران برای گروه های مختلف نامزد شدند. برای اولین بار ، رای گیری طرفداران برای انتخاب برندگان جوایز در نظر گرفته می شود.

بوق تجاری

“رای حامیان 10٪ از آرا خواهد بود و آرا group گروه متخصص – 90٪ باقیمانده” ، – در انتشار ICC اعلام شد.

“هواداران 100٪ آراي جايزه ICC Spirit of Cricket را براي يك دهه از فهرست برندگان گذشته از 2011 بدست خواهند آورد.”

این جوایز دارای 10 دسته هستند ، یعنی کریکت دهه مردان ، کریکت دهه زنان ، آزمون کریکت مردان دهه ، ODI و T20I ، کریکت زنان دهه برای ODI و T20I ، دهه دهه کریکت دهه دهه مرتبط با مردان و دهه کریکت.

هواداران می توانند رای خود را در وب سایت ICC ثبت کنند. بر اساس اعلامیه ICC ، برندگان در ماه دسامبر اعلام می شوند.

در این نسخه آمده است: “طرفداران می توانند در وب سایت ما icc-cricket.com/awards ثبت نام کرده و به افرادی که از 1 ژانویه 2011 تا 7 اکتبر 2020 در لیست نهایی کمیته جوایز عملکرد قرار می گیرند رأی دهند.” .

بالا رفته

لیست کامل نامزدها را می توانید در اینجا پیدا کنید.

خطوط رأی گیری در ساعت 13:00 به وقت استاندارد (GST) ، ساعت 14:30 IST در تاریخ 25 نوامبر باز بود و در نیمه شب IST در تاریخ 16 تا 17 دسامبر بسته می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله