استرالیا در مقابل هند: KL Rahul می گوید: موقعیت در انتخاب بستگی به قالب پخش دارد


در آستانه سری سه مسابقه ODI آینده مقابل استرالیا ، نائب کاپیتان “شمشیرهای سفید” هند ، KL Rahul روز چهارشنبه گفت که موقعیت چوب زدن او به شکل بازی تیم بستگی دارد. هند و استرالیا قصد دارند شاخ ها را در سه ODI ، سه T20I و چهار آزمایش محکم کنند. اولین ODI روز جمعه ، 27 نوامبر ، در زمین کریکت سیدنی انجام می شود. این تیم تحت هدایت ویرات کولی بدون خدمات روهیت شارما باقی خواهد ماند زیرا بتک زن راست دست در حال حاضر در آکادمی ملی کریکت (NCA) حضور دارد تا فرم کامل خود را بدست آورد. راهول همچنین در غیاب روهیت نائب کاپیتان تیم ملی هند برای “شمشیرهای سفید” است.

بوق تجاری

“موقعیت چوب زدن من به قالبی که بازی می کنم بستگی خواهد داشت و تیم از من می خواهد و کدام ترکیب بهتر است. آخرین سری ODI که بازی کردیم ، من شماره پنج را شکست دادم و ویکت را نگه داشتم. بله ، این نقشی است که من از آن لذت برده ام و از بازی در نقشی که تیم به من خواهد داد بسیار هیجان زده هستم. “

“ببین ، من بیش از 50 سال است که کریکت بازی نمی کنم ، اگرچه چند سالی است که در تیم ملی هند حضور دارم ، اما بیش از 50 سال است که من دوندگی نکرده ام. مانند این ، احساس خوبی دارم که کمک می کنم کمک به تیم ، “او اضافه کرد.

راهول با فرم خوب مقابل استرالیا وارد یک سری “توپ سفید” خواهد شد. Skipper Kings XI پنجاب در 14 مسابقه در IPL که اخیراً به اتمام رسیده است 670 دوش به دست آورد و همچنین پیروزی نارنجی (بیشترین دو بار اجرا در یک نسخه از IPL) را به دست آورد.

“منظورم این است که کمی با IPL احساس می کردم ، همچنین مجبور شدم در آنجا نقش های مشابهی را بازی کنم ، چالش برانگیز بود و جدید بود ، اما من به آن نقش عادت کردم و از آن لذت بردم. امیدوارم که همان کار را ادامه دهم در اینجا ، ویرات همیشه به پسران نزدیک خواهد بود و کار من را کمی راحت تر خواهد کرد. لحظه ای بسیار افتخارآمیز است ، و امیدوارم که بتوانم اجراهای مشابه خود را ادامه دهم. “

“گوش کن ، من یاد گرفته ام که در IPL فوراً بمانم وقتی که ویکت را برای 3-4 ثانیه آخر نگه دارم ، وقتی گلدان در حال کار است ، من یاد گرفتم که روشن کنم و روی قسمت کنترل تمرکز نکنم. حرکت به جلو برای من مهم است ، مهم است که خوب شروع کنم این 28 ساله افزود: “شمشیرهای سفید ، استرالیا کشوری است که ما از رقابت در آن لذت بردیم.”

بالا رفته

بعد از یک پا با یک توپ سفید ، هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین تست بین هند و استرالیا مسابقه شبانه است که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا پس از تغییر سیستم امتیازدهی WTC به دلیل شیوع ویروس کرونا ، رتبه اول و هند در رتبه دوم قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله