استرالیا و هند: KL Rahul می خواهد در سه جام جهانی آینده این ویکت را حفظ کند


نائب کاپیتان “شمشیرهای سفید” هند ، KL Rahul روز چهارشنبه گفت که خوشحال خواهد بود اگر فرصت داده شود ، در سه رویداد جهانی ICC ویکت را نگه دارد ، با وجود اینکه تیم هنوز در این مورد با او صحبت نکرده است. اکنون Rahul متخصصان لوازم آرایشی Rishabha Panta و Sanju Samson را به عنوان اولین دستکش در فرمت محدود منصوب کرده است. در سه سال آینده ، سه رویداد ICC برنامه ریزی شده است – دو جام جهانی T20 متوالی و به دنبال آن مسابقات قهرمانی بزرگراه های جهانی ODI. نگهداری یک پسر 28 ساله واقعاً به تیم این فرصت را می دهد که یک ضرب و شتم اضافی داشته باشد.

بوق تجاری

رهول در پاسخ به درخواستی گفت: “این حتی بیشتر به تیم کمک می کند و این کاری است که من دوست دارم انجام دهم … اگر فرصتی پیش بیاید و بتوانم سه جام جهانی برگزار کنم ، دوست دارم این کار را برای کشورم انجام دهم.” PTI در آستانه یک سری ضربات محدود علیه استرالیا است که از 27 نوامبر آغاز می شود.

آیا مدیریت تیم در مورد حضور در مسابقات ICC با او صحبت کرده است؟

راهول گفت: “به من چیزی نگفتند و ما به صورت تیمی به آن فکر نمی کنیم. بدیهی است که جام جهانی مهم است و این یک دید بلند مدت برای هر تیم و کشور است.”

وی افزود: “من فکر می کنم که برای من هر بار یک بازی انجام می دهیم. بنابراین وقتی من با خفاش و دستکش اجراهای متوالی را اجرا می کنم ، این فرصت را به ما می دهد تا یک گلدان اضافی یا یک خمیر اضافی بازی کنیم.”

محتوای Mahendra Singh Doni در یک لیگ متفاوت بود و نحوه مدیریت چرخش ها موفقیت هند را در توپ های سفید به طور قابل توجهی ارتقا داد. آیا او می تواند Kuldip Yadov یا Yuzvendra Chahal را تغییر دهد ، همانطور که دونی می توانست ، اگر نقشی مشابه به عهده بگیرد؟

راهول گفت: “واضح است که نگاه کنید ، هیچ کس نمی تواند جای خانم دانی را بگیرد. او راه و چگونگی اجرای نقش دروازه بان – بتمن را به ما نشان داد.”

“با Kuldip ، Uzi و Judd ما یک دوستی مناسب داریم و بدیهی است که من می روم و به آنها بازخورد می دهم که اگر کار اشتباهی انجام دهند و کسی که به عنوان یک دروازه بان رفتار می کند بهترین کار را انجام دهد مسئولیت ، “او گفت.

بالا رفته

راهول نقش نگهدارنده ODI در برابر نیوزیلند را دوست داشت و امیدوار است که کار خوب را ادامه دهد.

وی گفت: “من یک سری (به عنوان دروازه بان) در نیوزلند انجام دادم و واقعاً از این کار لذت بردم و امیدوارم بتوانم بازی را بهتر بخوانم و به بازیکنان کولر و کاپیتان بازخورد خوبی برای کاتل ها و کاپیتان بدهم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله