شوبمن گیل مقابل دیپاک چهار در میان نبردهای کلیدی برای تصمیم گیری نهایی GT مقابل CSK IPL 2023

چنای سوپر کینگز و گجرات تایتان روز یکشنبه در فینال IPL 2023 به مصاف هم خواهند رفت. در مسابقه ای که در ورزشگاه نارندرا مودی برگزار می شود، یا CSK برای پنجمین بار عنوان قهرمانی IPL را کسب خواهد کرد یا گجرات تایتانز با موفقیت از عنوان IPL خود دفاع خواهد کرد. امیدهای GT با این واقعیت تقویت می شود که آنها از چهار مسابقه در سه بازی مقابل CSK پیروز شده اند. از سوی دیگر، یک انگیزه کوچک برای تیم تحت رهبری MS Dhoni این است که CSK در آخرین بازی بین دو تیم GT را با 15 ران شکست داد.

قبل از شروع مسابقه نهایی، بیایید نگاهی به نبردهای کلیدی ای بیندازیم که می تواند در طول بازی رخ دهد –

دیپک چهار در مقابل شوبمن گیل

دیپاک چهار، پیسر CSK، سرانجام به بازی خود بازگشت و در پنج مسابقه اخیر 12 ویکت را انتخاب کرد. چرخش اولیه او باعث می شود که در نیمه بازی تقریباً غیرقابل بازی باشد. Shubman Gill، بازکن GT که کلاه نارنجی را در دست دارد، ممکن است با کار سختی از سوی ستاره گام‌به‌گام با MS Dhoni کهنه‌کار خود را از پشت کنده‌ها هدایت کند.

افتتاحیه CSK مقابل محمد شامی

Ruturai Gaikwad و Devon Conway بازیکنان CSK بهترین گلزنان این تیم شدند. در حالی که غیواد در 15 مسابقه بیش از 564 دوش به ثمر رسانده است، تعداد کانوی 625 در 15 مسابقه است. با این حال، هر دو batsmen یک تهدید واقعی در قالب ستاره GT pacer محمد شامی، که همچنین یک دارنده کلاه بنفش است، دارند. سرعتی بازوی راست در گذشته بر گایکواد تسلط داشت، در حالی که او با توپ در برابر کانوی در IPL 2023 عالی بود.

معین علی در مقابل رشید خان نور احمد جفت

اسپین جفت رشید خان و نور احمد بولینگ گجرات تایتان را در اوورهای میانی تقویت می کنند. ضرباتی که سعی می کردند با آنها مبارزه کنند بیشتر اوقات ویکت های خود را از دست می دادند. از طرف دیگر، موئن در بردن اسپینرها به نظافتچی ها ماهر است. اگرچه او در این فصل شانس زیادی برای ضربه زدن ندارد، CSK می تواند از او به عنوان یک سلاح در برابر دو چرخشی GT استفاده کند.

MS Dhoni vs Hardik Pandya

قبل از همه چیز، یک نبرد سالم بین استراتژی های دو کاپیتان – MS Dhoni و Hardik Pandya وجود خواهد داشت. یکی یک رهبر در سطح جهانی است، در حالی که دیگری یک تازه وارد با آینده امیدوار کننده ای در این نقش است. در مقدماتی 1، مردان Dhoni در صدر قرار گرفتند، اما جالب است که ببینیم چه کسی در درگیری در اوج از چه کسی پیشی می‌گیرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله