“دیدن گذشته سخت است…”: استرالیا در انتخاب بازیکنان کلیدی برای فینال WTC عالی است

ویرات کوهلی برای تیم کریکت هند بازی می کند© BCCI

دهلی نو:

مایکل هاسی معتقد است اگر هند در فینال جام جهانی تست برابر استرالیا در اووال لندن در روز 7 ژوئن برنده شود، «دشوار است که ویرات کوهلی را از دست بدهیم». بتسمن سابق استرالیایی گفت که جدا از کوهلی، روهیت شارما کاپیتان شانس هند در فینال WTC را کلید خواهد زد. «دیدن گذشته ویرات کوهلی سخت است. بدیهی است که او (کوهلی) دوباره در تمام فرم های بازی به فرم عالی باز می گردد، بنابراین هم او و هم روهیت شارما با خفاش برای هند مهم خواهند بود.» وب سایت ICC کوهلی به بهترین حالت خود بازگشته است و اخیراً صدها گل در IPL برای رویال چلنجرز بنگلور به ثمر رسانده است.

کهلی به همراه محمد سراج به انگلستان رسیده است و این تیم پیش از فینال در زمین کریکت کنت تمرین می کند.

هند اخیراً در سری خانگی مقابل استرالیا پیروز شد، اما فینال WTC یک بازی متفاوت خواهد بود.

“این در انگلیس خواهد بود، بنابراین شرایط در انگلیس با سری اخیر در هند متفاوت خواهد بود، بنابراین فکر می کنم توپ گیران سریع مهم خواهند بود.

پت کامینز (کلیدی برای استرالیا است) و جاش هزلوود می‌توانند دوباره مناسب باشند، که برای استرالیا خوب است.

“اما هند همچنین تعداد زیادی توپ انداز بزرگ دارد. شما (محمد) سراج و (محمد) شامی و بدیهی است که اسپینرها با (راویندرا) جادجا و (راویچندران) اشوین را دارید. آنها یک حمله در سطح جهانی هستند و استرالیایی ها باید بهترین عملکرد خود را داشته باشند تا آنها را شکست دهند.” هاسی یک بازی مورد علاقه را انتخاب نکرد. فشار بر روی هند خواهد بود که از سال 2013 تاکنون موفق به کسب عنوان ICC نشده است.

من فقط می خواهم ببینم دو تیم بزرگ رو در روی هم قرار می گیرند و ببینم چه کسی برنده می شود. ما فقط می‌خواهیم کریکت خوب، سخت و منصفانه را ببینیم و هر کسی که در صدر قرار بگیرد، شایسته آن است. هاسی که بخشی از کادر پشتیبانی تیم IPL Chennai Super Kings است، گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله