امتیاز زنده CSK vs GT IPL Final 2023: MS Dhoni در تعقیب تاریخ در راه GT ایستاده است

فینال CSK vs GT IPL 2023: CSK به مصاف GT خواهد رفت© BCCI


به‌روزرسانی‌های زنده نهایی CSK در مقابل GT IPL 2023: چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز در دیدار نهایی مسابقات IPL 2023 یکشنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم تحت رهبری MS Dhoni پس از شکست دادن GT در Qualifier 1 در 15 ران وارد این درگیری خواهد شد. از سوی دیگر، مدافع عنوان قهرمانی در دومین مسابقه مقدماتی، هندی‌های بمبئی را با 62 ران شکست داد. جالب است که ببینیم آیا CSK می تواند پنجمین عنوان خود را به دست آورد یا اینکه گجرات برای دومین بار پیروز میدان خواهد بود. (کارت امتیازی زنده)

اخبار زنده بازی فینال IPL 2023 بین CSK و GT به صورت زنده از ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد:







  • 14:44 (IST)

    CSK vs GT Live: پیش بینی آب و هوا

    اگر بازی فینال بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز به دلیل باران یا هر دلیل دیگری لغو شود، در اینجا چه اتفاقی خواهد افتاد. اینجا را بخوانید.

  • 14:42 (IST)

    CSK vs GT Live: ویکت درخشان Dhoni

    کاپیتان CSK که به خاطر ویکت‌گیری سریع و برق آسا معروف است، همچنین بیشترین تعداد ویکت‌گیری را در فینال‌های IPL به دست آورده است. دونی 6 شکار گرفت و پس از آن کوینتون دی کوک با 4 و کامران اکمال و دینش کارتیک هر کدام با دو شکار.

  • 14:42 (IST)

    CSK vs GT Live: رکورد شگفت انگیز Dhoni

    کاپیتان CSK همچنین با 180 دوش پنجمین گلزن برتر تاریخ فینال های IPL است. برترین بازیکن این لیست سورش راینا با 249 دوش است و پس از آن شین واتسون (236)، روهیت شارما (183) و مورلی ویجی (181) قرار دارند. جدا از این، او 170 دوش در فینال IPL به ثمر رساند که بیشترین تعداد کاپیتان هاست.

  • 14:40 (IST)

    CSK vs GT Live: دویست و پنجاهمین حضور Dhoni در IPL

    فینال IPL 2023 دویست و پنجاهمین حضور MS Doni در IPL، یازدهمین فینال به عنوان بازیکن و دهمین بازی به عنوان کاپیتان خواهد بود. هیچ بازیکن دیگری 250 بازی IPL انجام نداده است و Dhoni اولین بازیکنی بود که این کار را انجام داد. Dhoni در اکثر فینال های IPL به عنوان بازیکن و کاپیتان ظاهر شده است.

  • 14:33 (IST)

    CSK در مقابل GT Live: شرایط آب و هوایی فعلی

    اینها شرایط آب و هوایی فعلی در موترا، گجرات است.

  • 14:05 (IST)

    CSK vs GT Live: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه فینال IPL 2023 بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز از استادیوم نارندرا مودی احمدآباد خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله