“شوبمن گیل به خوبی برای MI ضربه زد”: توییت گستاخانه ساچین تندولکار پس از اینکه GT RCB را از IPL خارج کرد

Shubman Gill یک قرن را در برابر RCB شکست© BCCI

با وجود شروع ضعیف مبارزات انتخاباتی خود، سرخپوستان بمبئی روز یکشنبه به پلی آف IPL 2023 هجوم بردند. قهرمانان پنج دوره، سانرایزرز حیدرآباد را با هشت ویکت در یک مسابقه با امتیاز بالا در وانخیده شکست دادند، جایی که کامرون گرین اولین IPL Century خود را پرورش داد. بعداً در همان روز، گجرات تایتانز رویال چلنجرز بنگلور را شکست داد و مسیر MI را برای رسیدن به پلی آف هموار کرد. شوبمن گیل ثابت کرد که ستاره GT است زیرا ظرافت درخشان او صد ویرات کوهلی را بیهوده کرد.

پس از اینکه MI به مرحله پلی آف راه یافت، ساچین تندولکار، بت‌باز سابق هند آرزوی بسیار شگفت‌انگیزی را برای این فرنچایز مستقر در بمبئی داشت. معلم MI در توییتی نوشت: «@CameronGreen_ و @ShubmanGill به خوبی برای @mipaltan ضربه می زنند. اینینگ های شگفت انگیز @imVkohli هم به 100 امتیاز پیاپی رسید. همه آنها روش های خاص خود را داشتند و در سطح خود بودند. واقعا خوشحالم که MI را در پلی آف می بینم. به بمبئی بروید».

یک قرن دوشیزه‌ای از گرین (100*) و یک نیم قرن توسط روهیت شارما، هندی‌های بمبئی را به پیروزی 8 ویکتی مقابل سانرایزرز حیدرآباد در آخرین مسابقه IPL در ورزشگاه وانخیده در روز یکشنبه هدایت کرد.

گرین در طول 100 شکست ناپذیری خود، هشت تا چهار و هشت شش زد، که تنها 47 توپ به دست آورد. او 53 ران با سوریاکومار یاداو (25 بدون بیرون) برای یک ویکت سوم بدون شکست برای خارج کردن MI اضافه کرد.

پیش از این، آکاش مادوال از Unheralded Uttarakhand به طور مداوم یورک‌های خود را چکش می‌کرد، زیرا سرخپوستان بمبئی Sunrisers حیدرآباد را به 200 نفر برای 5 نفر محدود کردند.

MI اکنون در مسابقه حذفی IPL 2023 در روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram، چنای، به مصاف Lucknow Super Giants خواهد رفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله