“شما نمی توانید از خط عبور کنید…”: سانجو سامسون به ساندیپ شارما ضربه می زند “بدون توپ”

سانجو سامسون، کاپیتان راجستان رویالز روز یکشنبه از شکست تیمش در بدست آوردن توپ که به قیمت بازی IPL آنها مقابل سان رایزرز حیدرآباد تمام شد ابراز تاسف کرد و گفت که ماهیت کریکت T20 این است که “شما نمی توانید در آن نقطه از خط عبور کنید”. ساندیپ شارما با دفاع از 17 ران در فینال، پس از “اخراج” صمد در آخرین توپ، با خوشحالی به آسمان نگاه کرد، اما در کمال تاسف او معلوم شد که توپ بدون توپ بود. اشتباه شارما به قیمت تمام شدن رویالز تمام شد زیرا عبدالصمد او را با یک ضربه شش بالای سرش تنبیه کرد تا یک پیروزی باورنکردنی چهار ویکت برای Sunrisers در پایانی دراماتیک رقم بزند.

این چیزی است که IPL به شما می دهد، مسابقاتی مانند این IPL را خاص می کند. شما هرگز نمی توانید احساس کنید که بازی را برده اید. می‌دانستم که هر حریفی می‌تواند برنده شود و آن‌ها هم خوب می‌بازند، اما با Sandeep (مدافع فینال) مطمئن بودم.

او یک بازی را از موقعیت مشابه (در مقابل CSK) برای ما برد. امروز او دوباره این کار را کرد، اما کمبود توپ نتیجه ما را خراب کرد.”

سامسون در پاسخ به این سوال که بعد از اینکه آخرین توپ بدون توپ نامیده شد چه احساسی داشت، گفت: “این چیزی نیست، یک توپ بدون توپ است، فقط باید آنقدر راحت دوباره به آن ضربه بزنید، زیاد به آن فکر نکنید.

“ساندیپ می داند چه باید بکند. شاید برای چند ثانیه کمی تغییر ذهنیت ایجاد شود که در آن احساس می‌کنید کار تمام شده است، همه در حال جشن گرفتن هستند، اما من فکر می‌کنم این ماهیت بازی است، شما نمی‌توانید از آن نقطه در زمان عبور کنید.” برای آر آر، این چهارمین شکست در پنج بازی اخیر است.

وقتی از او درباره نظرش در مورد مسابقات آینده پرسیده شد، گفت: “راستش را بخواهید، زندگی در این قالب هرگز آسان نیست، به خصوص در این تورنمنت. در هر بازی ما باید بهترین سطح کریکت خود را انجام دهیم. باز خواهیم گشت و بیایید تلاش کنیم تا دوباره انجامش بده.” کاپیتان آیدن مارکرام مرد خوشحالی بود زیرا SRH فیلمنامه بالاترین تعقیب و گریز را در این زمین نوشته بود.

“احساسات خیلی سریع تغییر کردند، برای ما خوب است که از خط عبور کنیم. تعقیب 215 آسان نیست و بچه ها همیشه در تعقیب یک هدف بزرگ مشارکت داشته اند. ما می دانستیم که در چنین حرکت سریعی بیش از حد انتظار به ثمر خواهیم رسید. اما ما باید تهاجمی می‌بودیم.» آبیشک شروع کرد و سپس تریپاتی به او شرکت داد. سپس این قسمت ها از فیلیپس و کلاسی. (درباره مهارت های اتمام صمد). فکر می کنم باید تمرین کنید و خود را تحت فشار قرار دهید. شما در حال بازی کریکت پرخطر هستید، پس تکنیک از کجا می آید.” گلن فیلیپس با 25 توپ از 7 گل، از جمله سه توپ ششم متوالی، بهترین بازیکن مسابقه شد.

این موقعیتی بود که قرار بود همه چیز به یکی از دو طرف پیش برود. خوشحالم که در بالای این موضوع قرار گرفتم. همه ما اینجا هستیم تا وظایف خود را انجام دهیم، این چیزی است که تیم امروز به آن نیاز دارد. این فوق العاده است که نتیجه بدهد.

احساس می‌کردم با 17 مورد نیاز برای فینال، چیزهای زیادی را ترک کردم، اما سپس صمد کاری را که انجام داد انجام داد و بدیهی است که ما با توپ خوش شانس بودیم.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله