افسانه پاکستان: “اگر ام اس دونی آنها را مدیریت می کرد، RCB ویرات کهلی 3 جایزه IPL می برد”

علیرغم اینکه رویال چلنجرز بنگلور (RCB) از فصل افتتاحیه آن در سال 2008 بخشی از این مسابقات است، یکی از معدود تیم هایی است که هنوز عنوان لیگ برتر هند را کسب نکرده است. قابل ذکر است، RCB در سه فینال IPL در فصول 2009 (Deccan Chargers)، 2011 (Chennai Super Kings) و 2016 (SunRisers Hyderabad) بازی کرده است اما در نهایت در هر سه مورد شکست خورده است. وسیم اکرم کاپیتان سابق پاکستان معتقد است که اگر ام اس ثونی کاپیتان آنها بود، RCB سه عنوان قهرمانی IPL را کسب می کرد.

اگر MS Doni کاپیتان آنها بود، RCB قبلاً 3 جام IPL کسب کرده بود. آنها تاکنون هیچ جامی کسب نکرده اند. آنها چنین حمایت بزرگی دارند. همچنین آنها بهترین بازیکن دوران مدرن جهان را در ویرات دارند اما متاسفانه برنده نشده اند. اگر Dhoni در RCB بود، به آنها کمک می کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.

اکرم همچنین از دانی به خاطر هوش کاپیتانی اش تمجید کرد و افزود که این بازیکن 41 ساله می داند که چگونه اعتماد به نفس را در بازیکنانش ایجاد کند.

دونی عادت دارد کاپیتان تیم باشد. حتی ویرات هم تا حالا به آن عادت کرده بود، اما دونی این عادت را داشت. او در درون آرام نیست، اما نشان می دهد که آرام است. وقتی بازیکنان می بینند که کاپیتانشان خونسرد است، دستی روی شانه هایشان دارد، بازیکنان اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. دونی کسی است که می داند چگونه اعتماد به نفس را در بازیکنانش ایجاد کند.”

شایان ذکر است، Dhoni به عنوان کاپیتان چهار عنوان IPL را به دست آورده است و از این نظر پس از کاپیتان MI، روهیت شارما (5 عنوان) دوم است. از سوی دیگر، کوهلی همچنان در تلاش است تا برای اولین بار در دوران حرفه ای خود عنوان مورد علاقه خود را به دست آورد و از زمان آغاز لیگ T20 در سال 2008، نماینده RCB است.

او همچنین تنها کاپیتان هندی است که برنده سه تورنمنت مختلف ICC شده است.

در همین حال، RCB در حال حاضر در رده پنجم جدول امتیازات IPL 2023 قرار دارد. آنها روز شنبه توسط دهلی کپیتالز شکست خوردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله