ویکتور آسیهن فیورنتینا را در مهمانی سری آ ناپولی غرق کرد

هواداران ناپولی روز یکشنبه از بازگشت قهرمانان قهرمانی خود در سری آ استقبال کردند زیرا ویکتور آسیهن ناپولی را به پیروزی 1-0 در برابر فیورنتینا در اولین بازی خانگی خود از زمانی که برای اولین بار در 33 سال ایتالیا پادشاه شد، هدایت کرد. آسیمخنه، مهاجم نیجریه‌ای، پنالتی برنده را در دقیقه 74 بعد از از دست دادن نیمه نیمه به گل تبدیل کرد و تنها چند روز پس از به ثمر رساندن گلی که ناپولی سومین اسکودتو را به ارمغان آورد، او دقیقاً 5 بازی را به 23. برتری رساند. این بازیکن 24 ساله با پشت سر گذاشتن جورج وه آ و تشویق هواداران ناپولی در حالی که این تیم دور افتخار خود را پس از بازی انجام داد، اکنون بهترین بازیکن آفریقایی در تاریخ سری آ است.

مطمئن بودم که گل دوم را به ثمر خواهم رساند. آسیمن به DAZN گفت: گل زدن احساس خوبی است.

پس از قرعه‌کشی روز پنجشنبه در اودینه، هواداران ناپل در خیابان‌های شلوغ اطراف استادیوم به نام دیگو مارادونا، بعد از ظهر یکشنبه در یک روز آفتابی زیبا در جنوب ایتالیا آتش بازی و آتش‌بازی کردند.

بارها و رستوران‌های شلوغ با مردم محلی و توریست‌های آبی‌پوش در حالی که شهر حال و هوای جشن اما آرامی به خود گرفته بود، تجارت سریعی انجام دادند.

هواداران قبل از شروع مسابقه پرچم ایتالیا را با شماره سه به احترام عناوین کسب شده آویختند و با فریادهای بلند “ما قهرمانیم” از تیم خود استقبال کردند.

اما به محض شروع مسابقه، بی حسی به آرامی زمین را فرا گرفت و به دو تیمی که چیزی برای بازی نداشتند کمک نکرد و ناپولی تقریباً چیزی خلق کرد.

با این حال آسیمخنه روز را نجات داد، زمانی که هویکا کواراتچلیجا به سمت دروازه دریبل زد به طور غیرقانونی توسط نیکلاس گونزالس متوقف شد و مهاجم فیورنتینا را به درستی مجازات کرد.

– نمایش نور –

مشعل ها در سراسر زمین روشن شده بود و دود آبی هوا را پر کرد تا به استقبال این برد برسد، که باعث شد ناپولی برتری خود را در صدر جدول به 17 امتیاز نسبت به رقیب منفور یوونتوس افزایش دهد.

در حالی که بازیکنان در اطراف پیست دو و میدانی استادیوم می چرخیدند و به نوبت از هیروینگ لوزانو که در اواخر نیمه اول از زانو آسیب جدی دیده بود، حمایت کردند، جمعیت با تشویق های بلند از تیم استقبال کردند.

سپس از طرفداران روی زمین با موسیقی ستارگان پاپ محلی پذیرایی شد، در حالی که پائولو سورنتینو، کارگردان برنده جایزه اسکار، نمایشی تماشایی را ارائه کرد که شامل شعله های آتش، نمایش آتش بازی قدرتمند، نمایش نور و پرچم الکترونیکی تپنده ایتالیایی بود که در حال دویدن بود. مسیر

سورنتینو با تشویق گرم گفت: “ما این اسکودتو را بردیم زیرا مارادونا به ما نشان داد که چگونه این کار را انجام می دهیم.”

مالک Aurelio De Laurentis قول داد که ناپولی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل آینده تلاش خواهد کرد و ناپولی باید “تکرار، تکرار، تکرار، برد، برد و برنده شدن” را قبل از تیم و سپس لوچیانو اسپالتی، سرمربی تیم، یکی پس از دیگری فراخوانده شود.

اسپالتی که دوران طولانی خود را با اولین اسکودتو به پایان رساند، به شوخی گفت: “باید درست باشد که ناپل شهر معجزه است، زیرا اگر بتواند به من کمک کند عنوان قهرمانی را کسب کنم، هر چیزی ممکن است.”

اگر راهی برای انتقال شادی امشب در اینجا وجود داشت، می‌توانید تمام ورزشگاه‌های سری آ را روشن کنید.»

– ولاوویچ سرزنش کرد –

یووه پس از پیروزی 2-0 مقابل آتالانتا، نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، در رده دوم قرار دارد.

ولاوویچ، مهاجم صربستان، این کار را در وقت های تلف شده به پایان رساند و پس از اینکه قبلاً به عنوان “کولی” مورد توهین قرار گرفته بود، بخشی از تماشاگران میزبان را تحریک کرد که باعث شد داور دانیله دووری برای مدت کوتاهی بازی را متوقف کند.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به DAZN گفت: “متاسفانه، این شعارها همچنان تکرار می شود، باید با آنها برخورد شود.”

یووه که روز پنجشنبه در نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان سویا است، دو امتیاز از لاتزیو که شنبه مقابل میلان شکست خورد، دو امتیاز بیشتر است و همانطور که اوضاع اکنون پیش می رود شانس خوبی برای صعود به لیگ قهرمانان فصل آینده دارد.

تیم آلگری پنج امتیاز از میلان رده پنجمی فاصله دارد، اما امید آنها برای راهیابی به مسابقات باشگاهی برتر اروپا از طریق یک مقام لیگ به حکم فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) در مورد فعالیت نقل و انتقالات غیرقانونی متهم است.

دادگاه عالی ورزشی ایتالیا ماه گذشته جریمه 15 امتیازی ای که دادگاه تجدید نظر FIGC برای یووه در ژانویه صادر کرده بود، لغو کرد و قرار است حکم جدیدی صادر کند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله