“شما فقط پرنده ها را می شناسید؟”: وقتی محمد سراج با خشم KL Rahul در تورهای RCB روبرو شد

پیسر محمد سراج یکی از مرگبارترین توپ گیران حال حاضر جهان است. او که اولین بازی خود را در سال 2017 انجام داد، در 8 بازی T20I، 24 ODI و 18 تست بازی کرد و در مجموع 101 ویکت بین المللی را اسکالپ کرد. جدای از این، او برترین ویکت‌بر در لیگ برتر هند و بالاترین ویکت‌بر تا کنون برای رویال چلنجرز بنگلور در نسخه فعلی بوده است. با این حال، مسیر او پر از مشکلات بود، زیرا او از یک پیشینه فروتن در حیدرآباد آمده بود. سراج با پرتاب کردن نور در روزهای اولیه زندگی، داستانی ناشنیده را نقل کرد که در آن KL Rahul را در حال جوشیدن در تورها رها کرد.

در صحبت در برنامه چت Gaurav Kapoor ‘Breakfast of Champions’، بازیکن پیسر فاش کرد که قبل از اولین بازی خود برای RCB، او در تور بولر بود و در حین تمرین با راهول بولینگ می کرد.

من با تیم زیر 23 سال بازی کردم. من یک مسابقه در Ranji Trophy انجام دادم. من یک ویکت گرفتم اما پس از آن برای دو مسابقه بعدی حذف شدم و از تیم خارج شدم. سال بعد بازی RCB vs Sunrisers (حیدرآباد) بود و من در آن زمان یک بولر تمیز بودم. من بالنسر پشت سر هم به سمت KL Rahul پرتاب کردم و او عصبانی شد. او به من گفت: “خالی باونسر هی آتا هاین توجه” (تو فقط بلدی که چطور به کاسه ساز ضربه بزنی). سراج گفت: “بهیا، من چیزهای دیگری هم می دانم.”

سراج در ادامه درباره نحوه ورودش به تیم رنجی تروفی حیدرآباد صحبت کرد

«سر بهارات بسیار تحت تأثیر قرار گرفت. بنابراین او رفت و از (VVS) Laxman آقا پرسید: “این پسر کیست؟”. سال بعد، سر آرون در جام رنجی مربی حیدرآباد شد. انتخاب کنندگان من را برای جام رنجی انتخاب نکردند. پس آقا آرون گفت، من این پسر را در تیم می خواهم. سراج گفت: اگر گوش کنید، فقط من وارد انجمن می شوم وگرنه نه.

او افزود: “بنابراین آرون سر آمد و من را انتخاب کرد و من در آن سال بالاترین ویکت گیر شدم.”

سراج در مجموع 16 ویکت در 12 مسابقه در دوره کنونی IPL به دست آورده است که شامل 4 ویکت نیز می شود.

در مورد RCB، تیم تحت رهبری Faf du Plessis در حال حاضر با شش برد از 12 مسابقه در رده پنجم جدول امتیازی قرار دارد. آنها اکنون در بازی بعدی خود در روز پنجشنبه به مصاف سانرایزرز حیدرآباد خواهند رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله