سرینات نارایانان ، بازیکن شطرنج برای دریافت غرامت برای پرداخت حقوق گمرکی: Kiren Ridge

سرینات نارایانان ، بازیکن شطرنج برای دریافت غرامت برای پرداخت حقوق گمرکی: Kiren Ridge

سرینات نارایانان با دریافت مدال هواداران خود را شناخته است.© خبرگزاری فرانسه


وزیر اتحادیه جوانان و ورزش ، كیرن ریججو روز شنبه گفت كه سرینات نارایانان شطرنج بازپرداخت شهریه ای را كه باید به اداره گمرك بابت جذب مدال طلایی كه اوایل سال جاری در فدراسیون جهانی شطرنج به دست آورده بود ، پرداخت می كند. المپیاد شطرنج آنلاین. وزیر گفت که این یک سو mis تفاهم بین مرجع گمرک و شرکت پیک است ، اما اکنون مسئله حل شد. ریجیجو در توییتر خود نوشت: “من از این خبر بسیار ناامید شده ام. دفتر من قبلاً به این ورزشكار مراجعه كرده است. این مورد سو mis تفاهم بین گمرك و شركت پیك بود. مسئله حل شد. این شركت اشتباه را پذیرفت. و پول را به سرینات نارایانان ورزشكار پس خواهد داد.”

بوق تجاری

پیش از این ، سرینات گفته بود که باید بیش از یک هفته منتظر مدال طلای خود بماند و در نهایت بابت آن گمرک پرداخت کرد.

“مدالها اینجاست! با تشکر از شماFIDE_chess. در حال حاضر من آنها را به بقیه تیم می فرستم. گرفتن آنها کار آسانی نبود! من در مدت سه روز از روسیه به هند رسیدم اما رسیدن به بنگلور به چنای بیش از یک هفته طول کشید و مجبور شدم حقوق گمرکی بپردازم!” در توییتر.

بالا رفته

در توئیت دیگری ، این بازیکن گفت که مدال را دریافت کرده است ، و افزود سخنگوی وزارت ورزش با او تماس گرفته و از او به پشتیبانی اطمینان داده است.

“بروزرسانی: خوشحالم که مدالها به بیش از نیمی از بازیکنان رسیده است 🙂 DHL express با آنها تماس گرفت ، از ناراحتی عذرخواهی کرد و قول داد که پول را پس خواهد داد. یک نماینده از وزارت ورزش نیز در تماس بود و قول حمایت را داد. از حمایت همه متشکرم!” – سرینات اضافه کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله