سونا ماهاپاترا می گوید موزیک ویدئوی جدیدش پر از نظر است که گفته های MeToo را زیر سوال می برد ، با استناد به “لباس های مبتذل” – موسیقی

خواننده سونا ماهاپاترا گفته است که با تردید در مورد اظهارات #MeToo ، انبوهی از نظرات را در مورد موزیک ویدیوی جدید خود – Heere Heere – دریافت کرده است. وی گفت: ترول ها به این دلیل که لباس “عوامانه” می دانند ممکن است دروغ بگوید.

نظرات بسیاری در مورد آخرین ویدیوی موسیقی من در شبکه های اجتماعی به من می گویند که چگونه تماسIndiaMeToo من را باور نمی کنند ، زیرا من چنین لباسهای زشت و پوشیده ای پوشیده ام و احتمالاً “دروغ” و زنی که دوست دارد مردان از سایر کارشناسی ها رفتار بد نشان دهند ، “او در توییتر نوشت.

ماه گذشته ، سونا از #INeverAskForIt ، یک جنبش آنلاین علیه عملکرد سرزنش قربانیان حمایت کرد. وی همچنین هنگامی که در دانشگاه بود از تجربه آزار و اذیت جنسی خود گفت.

“در طول BTech Engg من با یک ژاکت پیاده روی سبز گلدار و سالور به آزمایشگاه ریزپردازنده رفتم. افراد مسن سوت می زدند و با صدای بلند درباره اندازه سوتین من فکر می کردند. یک “خیرخواه” نزدیک شد و پرسید چرا من “درست” دوبله خود را نپوشیده ام ، و “جوانان” خود را کاملاً پوشانده ام. # در هر صورت از آن بپرس ، “او در توییتر نوشت.

همچنین بخوانید | “کنگانو رانوت را نادیده بگیر ، او دیوانه است”: میکا سینگ او را به خاطر انتخاب “اهداف نرم” مانند قرآن جوهر ، سرزنش می کند ، هشدار می دهد “Puttar Is Taraf Mat Aao”

به ویژه سونا خوانندگان آنو مالک و کایلاش هر را به آزار و اذیت جنسی متهم کرد. او در اوایل سال جاری در مصاحبه ای با هندوستان تایمز ، در مورد اینکه چگونه جنبش #MeToo منجر به تغییر در این زمینه شده صحبت کرد. وی گفت: “من فکر می کنم مکالمات علنی که هنگام برقراری تماس یا شروع یک بحث بوجود می آیند به افراد کمک می کند فکر کنند و در نگرش خود نسبت به موارد خاص تجدید نظر کنند. این واقعاً منجر به تغییر می شود. شاید نه یک شبه ، اما تغییرات بسیار مشهودی را می بینم. ”

“در زمینه ای که من در آن کار می کنم ، مردم نظر خود را تغییر می دهند … یک توپ Vikas دیگر عجله ای نخواهد داشت. ساجد خان در این منطقه سرگرم نخواهد شد. مردم می فهمند که این انسانیت وحشتناکی است و نمی توان از چنین افرادی پذیرایی کرد. زنان نباید احساس خطر کنند و باید خدمات انجام دهند. “

دنبال کردن htshowbiz بیشتر