تیم پین در استرالیا به عنوان تیمی برای بازی عملی مقابل هند نامگذاری شده است


تیم پین تیم آزمایشی برای یک بازی عملی مقابل هند A به استرالیا A 13 نفر اختصاص داده شده است که قرار است از 6 دسامبر آغاز شود. استرالیا A توسط تراویس هد هدایت می شود و نظم دهندگان آزمون جو برنز و تیم پین – بخشی از تیم هستند. تیم بزرگسالان استرالیا توسط پین هدایت می شود و یک عضو باتجربه مبارزات انتخاباتی به دنبال کسب وقت قبل از یک سری آزمایشات برابر هند با چهار مسابقه است. این بازی عملی چهار روزه با دومین T20I بین هند و استرالیا روبرو خواهد شد. تیم تحت هدایت ویرات کولی می تواند برخی از هواداران خود را در یک مسابقه عملی بازی کند و در نتیجه این بازیکنان دومین T20I را از دست می دهند.

بوق تجاری

این دیدار عملی در Drummoyne Oval ، سیدنی برگزار می شود. بعد از این مسابقه هند نیز قبل از اولین تست مقابل استرالیا ، تمرین توپ مورد نیاز را با توپ صورتی کسب خواهد کرد.

دومین مسابقه تمرینی قرار است از 11 دسامبر آغاز شود و با یک توپ صورتی در زمین کریکت سیدنی انجام می شود.

تیم 13 نفره استرالیا به شرح زیر است: جو برنز ، ویل پوکوفسکی ، مارکوس هریس ، تراویس هید (ج) ، کامرون گرین ، نیک مادینسون ، تیم پین (سان) ، مایکل نسر ، جیمز پتینسون ، جکسون برد ، مارک استیکی ، هری کانوی ، ویل ساترلند.

تیم آزمون هند: ویرات کولی (ها) ، آجینکیا رهانه (معاون ناخدا) ، روهیت شارما ، مایانک آگاروال ، پریتوی شاو ، ک. ال. رهول ، چتشوار پوجارا ، هانوما ویهاری ، شوبمن گیل ، ویدیمان ساخا (خورشید) ، ریشاب پنت (خورشید) ، یاسپریت بومرا محمد شامی ، امش یداو ، ناودیپ ساینی ، کولدیپ یاداو ، راویندرا جادایا ، راویچندران آش.

بالا رفته

اولین آزمایش بین هند و استرالیا قرار است از 17 دسامبر در زمین کریکت در سیدنی آغاز شود و این یک مسابقه با یک توپ صورتی خواهد بود.

استرالیا و هند در حال حاضر دو مقام برتر جدول رده بندی جام جهانی (WTC) را به خود اختصاص داده اند.

مباحث ذکر شده در این مقاله