سرمربی پاکستان پس از ناکامی تیم در پیروزی در سری T20I در خانه مقابل نیوزلند، گفت: “ما تیم قهرمان نداریم…”

علیرغم برتری 2-1 در فینال و پنجمین T20I مقابل نیوزلند در خانه در روز دوشنبه، پاکستان با یک قرن درخشان از مارک چپمن شکست خورد زیرا بلک کپس بازی را با شش ویکت برد تا سری را 2-2 مساوی کند. در مقابل تیم نیوزیلندی که به دلیل لیگ برتر هند هشت بازیکن برتر خود از جمله کاپیتان معمولی کین ویلیامسون را نداشتند، پاکستان انتظار بازی آسانی را داشت. اما اینطور نشد. گرانت بردبرن، سرمربی پاکستان گفت که آنها باید حتی بیشتر پیشرفت کنند تا در جام جهانی یا جام ملت های آسیا عملکرد خوبی داشته باشند.

“میکی [Arthur] و من قبلاً چند بار با تیم تماس گرفته ام، آنها را تشویق کرده ایم و آنها را تشویق کرده ایم که باور کنند ما یک گروه داریم. اما همانطور که گفتم، ما یک تیم قهرمان داریم، ما هنوز یک تیم قهرمان نداریم. و این چیزی است که ما می خواهیم بسازیم.» بردبرن به Geo News گفت.

ما به بچه هایمان اجازه دادیم بفهمند یا بپذیرند که ما هنوز آن تیمی نیستیم که می خواهند باشند، اگر می خواهیم رقابت کنیم و جام جهانی را ببریم، می خواهیم در هر فرمتی شماره یک باشیم. بازی‌ها، بازی ما باید ادامه پیدا کند، بازیکنان ما باید بازی را ادامه دهند [themselves].

“طرز بازی ما در سال گذشته، به خصوص در این فرمت، ما را به مقام سوم جهان رساند. این ما را به دو فینال رساند، ما در جایی که می‌خواهیم نیستیم. و بنابراین می‌دانی که ما” قرار است برخی تغییرات ظریف، برخی الزامات ظریف ایجاد شود.”

بردبرن افزود که آنها قصد دارند بازیکنان را تحت فشار قرار دهند. ما به وضوح از بازیکنان حمایت خواهیم کرد، اما همچنین از آنها می خواهیم که خودشان را بالا ببرند و بهتر شوند. اگر بازی را بیاوریم که در دو سه سال اخیر برایمان موفق بوده، دوم می شویم و به عقب برمی گردیم، باید بفهمیم چه مارکی بازی در جام ملت های آسیا و جام جهانی باید انجام دهیم. و ما باید خیلی سریع با آن سازگار شویم.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله