«قهوه‌ام را مثل… رها کردم»: آکسار پاتل به طرز خنده‌داری آشفتگی پایتخت دهلی را خلاصه می‌کند.

وضعیت در واحد بادبانی پایتخت دهلی به گونه ای است که همه باید در تمام مراحل آماده بیرون آمدن و ضربه زدن باشند. در امتیاز پایین دیگری برای batsmen ها، DC به لطف انعطاف پذیری Axar Patel و Manish Pandey تنها توانست 144 دوش را روی تخته قرار دهد. با این حال، آکسار متوجه شد که باید در یک زمان نامناسب بیرون بیاید و خفاش کند. در این راه، قهوه ای را که تازه آورده بود دست نخورده رها کرد.

آکسار در صحبت با هارشا بوگل در مراسم معرفی پس از بازی، به چند سوال پیچیده پاسخ های صریح داد.

آکسار در پاسخ به این سوال که چه چیزی بیشتر به او شادی می دهد، ضربه زدن یا بازگشت به بولینگ؟، آکسار گفت: “2/21 که من امتیاز 34 را به 34 زدم، بنابراین دو ویکت مهم تر بودند. یک قهوه سفارش دادم و وقتی سه دریچه به یکی افتاد لیوان را همینطور رها کردم. من و پاندی درباره این موضوع صحبت کردیم که باید تا حد امکان عمیق تر برویم.”

ویکت در حیدرآباد به گونه‌ای بود که بیشتر ضربه‌زنان برای گلزنی روی آن مشکل داشتند. حتی آکسار اعتراف کرد که سطح بسیار کند بود. آهسته بود، توپ به آرامی بیرون می آمد. من کالدیپ را احساس کردم و می‌توانم بتمن‌ها را روی آن سطح به هم وصل کنم، بنابراین خوب بود.”

وقتی از او پرسیده شد که ویکت چه کسی را بیشتر دوست دارد، مایانک یا مارکرام؟، چرخنده دست چپ گفت مایانک.

او مدعی شد: “من همیشه با واژگونی بتمن ها ویکت می گیرم، اما گرفتن ویکت از ویکت کندتر (ویکت مایانکا) زیباتر بود.”

با پیروزی مقابل سان رایزرز حیدرآباد، دهلی کپیتالز دو مسابقه را به پیروزی رسانده است. با این حال، آنها همچنان در انتهای جدول امتیازی 10 تیمی IPL 2023 باقی مانده اند. آنها در 7 مسابقه فقط 2 پیروزی کسب کردند. اگرچه آنها هنوز از رقابت پلی آف خارج نشده اند، تیم تحت رهبری دیوید وارنر باید تقریباً در تمام بازی های باقی مانده خود پیروز شود تا برای رتبه 4 برتر بجنگد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله