“باخت مستحق…”: ویرات کوهلی خشمگین از RCB به دلیل هدیه دادن به KKR یک برد “رایگان” انتقاد می کند.

رویال چلنجرز بنگلور به رهبری ویرات کوهلی روز چهارشنبه در ورزشگاه ام چیناسوامی در خانه مقابل کلکته نایت رایدرز با 21 ران شکست خورد. در یک مسیر مسطح، پس از اینکه بولرهای KKR از بولرهای RCB پیشی گرفتند و مجموعاً 200/5 را به ثمر رساندند، تعقیب و گریز تیم میزبان به پایان رسید زیرا بسیاری از خفاش‌ها که از کوهلی جلوگیری می‌کردند، به سختی ضربه‌ای وارد کردند. با محرومیت از دو جایگاه، که هر دو شامل کوهلی بودند، RCB هرگز جرات مبارزه را نشان نداد. بسیاری از پرتاب کننده های RCB در حالی که در بازی ضعیف بودند هزینه های گزافی داشتند و فرصت های آسان را از دست دادند. کاپیتان ایستاده RCB کهلی در حالی که ناامیدی خود را از باخت رام ابراز می کرد، کلمات را زیر پا نمی گذاشت.

صادقانه بگویم، ما بازی را به آنها دادیم. ما مستحق باخت بودیم. ما به اندازه کافی حرفه ای نبودیم. ما خوب توپ زدیم اما بازی در حد استاندارد نبود. کهلی خشمگین بعد از بازی گفت.

یک دوره 4-5 اور در زمین وجود داشت که در آن موقعیت هایی را از دست دادیم که به قیمت 25-30 ران تمام شد. زمانی که در حال ضربه زدن بودیم، خیلی خوب آماده شدیم، اما بعد از آن چهار یا پنج اخراج نرم وجود داشت. توپ های ویکت گرفتن نیست، بلکه مستقیماً به بازیکنان زمین ضربه می زنیم. حتی در تعقیب و گریز، پس از از دست دادن یک ویکت، یک شراکت ما را به بازی بازگرداند. ما یک شراکت نداشتیم. ما باید فراگیر باشیم و نرم بازی نکنیم.

“ما یکی بردیم و یکی را در جاده باختیم. این چیزی نیست که ما را عصبی کند. ما باید چند بازی خارج از خانه را ببریم تا برای مراحل بعدی مسابقات در شرایط خوبی باشیم.”

در صحبت از بازی، نایت رایدر کلکته پس از پنجاه پوند جیسون روی، جادوی چرخشی را به ذهنشان خطور کرد و با پیروزی 21 ران مقابل رویال چلنجرز بنگلور در IPL، یک سری شکست در 4 بازی را شکستند. بازکننده انگلیسی نمایش را با 29 توپ 56 رهبری کرد در حالی که خفاش‌بازان نایت رایدر کلکته به طور هماهنگ شلیک کردند تا در مجموع 200 بر 5 پیکار کنند، پس از اینکه ویرات کوهلی، کاپیتان RCB، تصمیم گرفت در لانه خانه‌شان کاسه کند.

اما دو اسپین وارون چاکرابورتی (24/3) و سویاش شارما (2/30) اولین هرج و مرج را ایجاد کردند قبل از اینکه آندره راسل (29/2) مقاومت کوهلی را برای محدود کردن RCB به 179 برای هشت بشکند.

کوهلی که تیم را در غیاب Faf du Plessis رهبری کرد، توپ 34-54 را شکست تا امیدهای آنها را در تعقیب 201 دونده پس از سقوط ارزان دو پلسیس (17) و گلن ماکسول (5) زنده نگه دارد.

اما همه چیز از آنجا شروع شد که ونکاتش ایر در عمق میدیک گیر کرد تا کوهلی را از راسل دور کند.

او به سمت چپ شیرجه زد و واژگون شد، اما وقتی کهلی در کمال ناباوری به عقب رفت، توپ را محکم نگه داشت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله