آرجون تندولکار “بیشتر شبیه ترنت بولت…”: ستاره سابق نیوزیلندی از M.I. جوان

سیمون دول اصرار داشت که روهیت شارما باید بیشتر از آرجون برای توپ جدید استفاده کند.© BCCI/IPL

از زمانی که اولین بازی خود را در لیگ برتر هند (IPL) 2023 انجام داد، آرجون تندولکار، پسر ضربه زن بزرگ ساچین تندولکار، توجه بسیاری از کارشناسان و دوستداران کریکت را به خود جلب کرد. آرجون اولین بازی خود را برای هندی های بمبئی در اوایل این ماه در مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) انجام داد اما موفق به گرفتن ویکت نشد. اما در بازی بعدی خود، این بازیکن 23 ساله اولین ویکت IPL خود را نگرفت و همچنین 20 ران در آخرین اور دفاع کرد تا تیمش یک پیروزی حیاتی مقابل سان رایزر حیدرآباد به ارمغان آورد.

با این حال، آرجون پس از زدن 48 ران، از جمله 31 ران در یک بازی مقابل پنجاب کینگز، که در آن MI با اختلاف اندکی شکست خورد، یک بررسی واقعیت دریافت کرد.

سیمون دول، بازیکن سابق نیوزیلندی، در مورد نقش آرجون در حمله بولینگ MI، گفت که این جوان هنوز نباید در اورهای مرده توپ بزند.

«آخرین کاری که می خواهید با یک مرد جوان انجام دهید [Arjun Tendulkar] بعد از یک بازی بد او را روی انبوه پرتاب کنید زیرا او در واقع کار بسیار خوبی انجام داد. صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم، و فکر می‌کنم روهیت شارما می‌داند که او واقعاً یک کاسه‌باز مرگ نیست. او آن مردی نیست که باید چهار پنج تای آخر با او بولینگ بازی کنند. اما او نزد او رفت تا به او فرصت بدهد و این برای آنها هزینه داشت.

دهل اصرار داشت که روهیت شارما، کاپیتان MI باید بیشتر از آرجون برای توپ جدید استفاده کند.

فکر می‌کنم او بیشتر شبیه ترنت بولت و دیپاک چهار است، که دو یا سه بار جلوتر می‌آیند، جایی که کمی لنگ می‌زند و بعد شما آن را فراموش می‌کنید. در حال حاضر، او تجربه کافی برای کاسه زنی در انتهای بازی را ندارد. دول اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله