سرخپوستان بمبئی یازدهم مقابل گجرات تایتان ها، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا روهیت شارما و شرکت آرجون تندولکار را پشت سر خواهند گذاشت؟

IPL 2023: آرجون تندولکار، بازیکن هندی بمبئی© BCCI

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه نارندرا مودی احمدآباد در بازی بعدی IPL 2023 به مصاف گجرات تایتانز خواهند رفت. قهرمانان پنج دوره پس از مواجهه با شکست 13 ران در دستان پنجاب کینگز، وارد این دیدار خواهند شد. PBKS در مجموع 214/8 در 20 اور بعد از اینکه سم کوران و هارپریت باتیا به ترتیب ضربه های سریع 55 و 41 را انجام دادند، ثبت کرد. برای MI، عابر پیاده جوان، آرجون تندولکار، گران‌ترین عابر پیاده بود، زیرا او 31 دویدن را در یک دور به بیرون درز کرد، که تبدیل به لحظه‌ای تغییر کرد. در مجموع، آرجون 48 دوش را در کل دوره‌ی خود واگذار کرد که جای او را در Playing XI مقابل GT علامت سوال گذاشت.

واحد ضربه زنی MI بسیار قوی به نظر می رسید زیرا رتبه های بالا و متوسط ​​در میان دویدن قرار داشتند.

در حالی که روهیت شارما و ایشان کیشان در اکثر مواقع شروع خوبی به تیم داده اند، بازگشت سوریاکومار یاداو به فرم یک نکته مثبت بزرگ برای MI است که به خوبی توسط دوتایی خارج از کشور کامرون گرین و تیم دیوید خدمت کرده اند.

در واقع، گرین و سوریاکومار تقریباً با 36 توپ و 75 ران در مسابقه مقابل پنجاب کینگز پیروز شدند و سپس توسط اورهای جادویی آرشدیپ سینگ در هنگام مرگ بولد کردند.

همه چیز برای batsmen های MI آسان تر نخواهد شد زیرا تایتان ها همچنین دارای یک حمله بولینگ قوی هستند.

پیش بینی MI XI در مقابل GT: روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (دوزش)، کامرون گرین، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، تیلاک ورما، آرجون تندولکار/ارشاد خان، هریتیک شوکین، جوفرا آرچر، پیوش چاولا، جیسون بهرندورف

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله