دیوید وارنر در بازگشت به حیدرآباد پاهای بوونشوار کومار را لمس می کند، ویدئو در فضای مجازی پخش می شود. نگاه کن

دیوید وارنر در بازگشت به ورزشگاه خانگی تیمی که با آن قهرمان لیگ برتر هند (IPL) شد، حال و هوای مسحور کننده ای داشت. وارنر با دیدن هم تیمی قدیمی خود در سانرایزرز حیدرآباد، بوونشوار کومار، با عجله به سمت پیسر رفت و قبل از اینکه آن دو یکدیگر را در آغوش بگیرند، پاهای او را لمس کرد. ایشانت شارما از دهلی کپیتالز نیز در این ویدئو دیده می شود که با دیدن اقدامات وارنر نتوانست جلوی خنده خود را بگیرد. ویدئوی این حادثه توسط IPL در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و دل بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد.

وارنر دوران تصدی خود در Sunrisers را مثبت ندید، اما او برخی از بهترین سال ها را در IPL با این فرنچایز سپری کرد. معروف است که این استرالیایی در فصل 2016 با شکست دادن رویال چلنجرز بنگلور در فینال، تیم را به عنوان قهرمانی رساند.

وارنر از بازگشت به حیدرآباد خوشحال بود، اما این بار به عنوان کاپیتان تیم حریف.

پس از بازی، وارنر اعتراف کرد که از حضور در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد لذت می برد. من اینجا را دوست دارم، جمعیت بسیار خوبی است، آنها همیشه اینجا می آیند و از من حمایت می کنند. از حمایت شما سپاسگزاریم. بازی برای ما مشکلاتی ایجاد می‌کند، وقتی دو امتیاز می‌گیریم برای ما عالی است.

کریکت باز استرالیایی کهنه کار از عملکرد بولرهایش در دفاع از مجموع 144 ران خوشحال بود.

موکش تحت فشار فوق العاده بود. آفرین به او و دو اسپینر، آنها سنگ ما بودند. این دو بازیکن باتجربه هستند و هرگز شما را ناامید نخواهند کرد. از روز اول او (ایشانت) مدام به من می گفت که آماده است. متأسفانه او چند بازی قبل مریض بود، اما به او افتخار می کنیم. او برای بازگشت به IPL بسیار سخت کار کرد.

به دست آوردن فرصت و بازی رو به جلو مانند او، استثنایی است. ما در پایان 0 (برد) از 5 (بازی) که تیم ها قبلاً برده بودند در مورد آن صحبت کردیم. امیدوارم بتوانیم آن را به سه مرحله متوالی برسانیم. ما بازی هایی با سان رایزرز داریم، بنابراین باید تازه شروع کنیم.» او پس از بازی گفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله