ستاره برنده جام جهانی در حال تمجید از شوبمن گیل، مقایسه «سونیل گاواسکار و ساچین تندولکار»

Shubman Gill در فرم عالی برای IPL 2023 است.© BCCI/IPL

شوبمن گیل هر روز به ارتفاعات جدیدی در زمین می رسد. پس از اولین قرن IPL خود برای گجرات تایتان ها در روز دوشنبه، بازکن جوان تنها کریکت باز تاریخ شد که قرن ها در تست ها، ODIs، T20Is و مسابقات برتر T20 امتیاز کسب کرده است. در بازی مقابل سان رایزرز حیدرآباد، شوبمن 101 توپ از 58 توپ در احمدآباد به ثمر رساند. Shubman سال را با به ثمر رساندن دو صد در ODI آغاز کرد. او در مقابل نیوزلند، 208 گل از 149 توپ در حیدرآباد به ثمر رساند.

سپس شوبمن اولین ویکت T20I خود را در احمدآباد مقابل نیوزلند به ثمر رساند. او 126* از 99 توپ با نرخ ضربه 200 به ثمر رساند. ضربه زن تایتان گجرات همچنین در قالب تست در سال جاری در همان زمین مقابل استرالیا چندین قرن گلزنی کرد. او در این مسابقه 128 دوش به ثمر رساند.

در IPL در حال انجام، او 576 دوش با میانگین 48.00 و نرخ ضربه 146.19 به ثمر رسانده است. او در 13 مسابقه چهار قرن و صد گل زد.

واضح است که او در قالب زندگی خود است. و سونیل گاواسکار، اسطوره ضربتی و هم تیمی سابقش در هند، کریشناماچاری سریکانث، که هر دو عضوی از تیم قهرمان جام جهانی 1983 بودند، از این بازیکن جوان شگفت زده بودند.

سونیل گاواسکار به استار اسپورت گفت: “دوره های رویایی. در این سن شما اینطور خفاش می کنید، آسمان حد است.”

Srikanth که خود بازکننده بود نیز بخشی از بحث میزگرد بود. او گفت: “من فقط می توانم تصور کنم که سونیل گاواسکار و ساچین تندولکار آن شوت ها را انجام می دهند. زمانی که شوبمن گیل شوت های مستقیم آسان انجام می داد. زمان بندی مناسب بود. وقتی توپ می آمد، تمام کاری که شوبمن گیل انجام می داد این بود (شات مستقیم را نشان می دهد). یادم می‌آید که سانی آن روزها این کار را انجام می‌داد. سپس تندولکار (درایو مستقیم دیگری را نشان می‌دهد). درایو مستقیمی که او در حال صعود در میان بول‌بازان سریعی مانند سونیل گاواسکار، ساچین تندولکار بازی می‌کند. او همان درایو مستقیم را دارد، پشتت را بگیر.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله