“دکتر گفت من به نحوی از قطع عضو نجات یافتم”: LSG Pacer محسن خان

بازیکن لاکنو سوپر جاینتز پس از پیروزی مقابل هندیان بمبئی در IPL فاش کرد که محسن خان بازوی چپ بازوی خود پس از مراجعه به موقع به پزشک از قطع شدن احتمالی بازوی بولینگ خود جلوگیری کرد. محسن که وظیفه دفاع از 11 ران در فینال در برابر سرعت غارتگرانه تیم دیوید و کامرون گرین را داشت، تنها 5 ران را واگذار کرد تا به تیمش کمک کند تا در بازی سه شنبه شب پیروز شود و به مرحله پلی آف نزدیک شود.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که سال گذشته بازیکن سرعتی برای برداشتن لخته های خون در شانه بولینگ خود تحت عمل جراحی قرار گرفت. آسیب دیدگی شانه در بازوی بولینگ او باعث شد تا در بیشتر فصل 2023 IPL از تیم LSG خارج شود.

محسن در نشست خبری پس از بازی با یادآوری زمانی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، گفت: دوران بسیار سختی بود و در مقطعی امیدم به بازی کریکت را از دست دادم زیرا حتی نمی توانستم دستم را بلند کنم چه برسد به بولینگ. .

«نمی‌توانستم آن (بازو) را صاف کنم، فیزیوتراپیستم با من کار کرد. به پزشکی ربط داشت، خیلی ترسناک بود، به قول دکتر اگر یک ماه دیگر دیر می‌آمدم، باید دستم را قطع می‌کردم.»

این بازیکن 24 ساله اهل اوتار پرادش سال گذشته فصل پر هیجانی را پشت سر گذاشت اما کل فصل داخلی و بیشتر مسابقات IPL امسال را به دلیل مصدومیت از دست داد.

او تنها در دومین بازی خود در این فصل IPL بازی می کرد.

در مورد مصدومیتم ابتدا می‌خواهم بگویم که هیچ بازیکن کریکت نباید دچار این وضعیت شود، خیلی عجیب بود، شریانم مسدود شده بود، اعصابم مسدود شده بود.

“اما انجمن من آقا (انجمن کریکت ایالت اوتار پرادش)، آقا راجیو شوکلا، آقای سانجیف (گوئنکا) آقای LSG، خانواده من خیلی به من کمک کردند. آنها تمام تلاش خود را کردند، اما من هنوز قبل و بعد از عمل جراحی سختی کشیدم. او در مورد برنامه خود برای فینال گفت که به دنبال اجرای کاری است که در تمرینات انجام داده است.

بدیهی است که وقتی برای آخرین بار بازی می کنید فشار وجود دارد، اما من با کاپیتان صحبت کردم که می خواهم کاری را که در تمرین انجام می دهم انجام دهم. بنابراین من به آن پایبند بودم و از خودم حمایت کردم.»

فکر نمی‌کردم نیازی به دفاع از 11 یا 10 ران داشته باشم، هدف من فقط زدن 6 توپ خوب بود و خوشبختانه این کار نتیجه داد. مهم نیست که با چه کسی بازی می‌کردم، به توانایی‌هایم اطمینان داشتم و توپ نیز کمی می‌چرخید.” پس از اینکه او در بیشتر فصل از بازی محروم شد، فرنچایز Saurashtra را به عنوان جایگزین در حراج IPL در دسامبر گذشته و هند انتخاب کرد. جایدف اونادکات، ویکت بان دست چپ، اما محسن را در ترکیب گذاشتند.

او با نگاه کردن به آینده گفت: “سعی خواهم کرد تا خودم را آماده نگه دارم و تا جایی که ممکن است بازی کنم. من در کنار تیم بودم، در حال توانبخشی و تمرین بودم.

همانطور که می دانید پدرم دیروز (دوشنبه) تنها به دلیل سکته مغزی مرخص شد. من رفتم او را در بیمارستان ببینم، به او گفتم بهتر می شود و بازی من را می بیند. از تماشای بازی من بسیار خوشحال شدم.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله