ساچین تندولکار از بازیگر بالیوودی که برای اولین بار با بولینگ آرجون تندولکار مواجه شد تشکر کرد.

مسابقه Mumbai Indians IPL 2023 vs Kolkata Knight Riders یک مسابقه ویژه برای خانواده Tendulkar بود زیرا جوانترین عضو خانواده، Arjun، اولین حضور خود را در لیگ برتر T20 انجام داد. آرجون و ساچین تندولکار اکنون اولین زوج پدر و پسری هستند که در IPL بازی می کنند. پس از اولین بازی او، بازیکنان سابق و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی به آرجون تبریک گفتند. در مسابقه مقابل KKR، آرجون دو اور از بازوی چپ بولینگ زد و 17 ران به ثمر رساند.

در میان هجوم آرزوها، یک آرزوی خاص وجود داشت. «به خوبی توسط @mipaltan بازی کرد. و دیدن دوباره #Tendulkar در ترکیب #MI بسیار عالی است. اولین حضورت را #آرجون تندولکار تبریک می گویم. ابیشک باچان پس از اولین بازی آرجون در IPL توییت کرد: @sachin_rt باید خیلی افتخار کند.

در پاسخ، ساچین تندولکار از باچان تشکر کرد و فاش کرد که این بازیگر “احتمالاً اولین” بود که با بولینگ آرجون روبرو شد.

“متشکرم آبیشک… و این بار تندولکار به جای ضربه زدن، بولینگ را باز کرد. همچنین، شما احتمالاً اولین کسی بودید که وقتی زیر ساختمان خود بازی می کردیم، با بولینگ او روبرو شدید!” ساچین توییت کرد.

ساچین نیز در شبکه های اجتماعی پستی صمیمانه نوشت. “آرجون، امروز شما یک گام مهم دیگر در سفر خود به عنوان یک کریکت باز کرده اید. به عنوان پدر شما، مردی که شما را دوست دارد و علاقه زیادی به بازی دارد، می‌دانم که همچنان به آن احترامی که شایسته آن است می‌گذارید و بازی شما را دوست خواهد داشت. (1/2)» در قسمت اول توییت آمده است.

“شما برای رسیدن به اینجا واقعا سخت کار کرده اید و من مطمئن هستم که به این کار ادامه خواهید داد. این آغاز یک سفر شگفت انگیز است. بهترین ها!» بازکننده سابق هند در قسمت دوم توییت خود اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله