به‌روزرسانی امتیاز زنده SRH در مقابل MI: MI، SRH به دنبال حفظ شتاب پیروزی است

به‌روزرسانی‌های SRH در مقابل MI: SRH در مقابل MI قرار می‌گیرد© BCCI

به‌روزرسانی‌های زنده SRH در مقابل MI IPL 2023:سان رایزرز حیدرآباد روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد به مصاف هندی های بمبئی خواهد رفت. تیم تحت رهبری آیدن مارکرام پس از پیروزی 23 ران مقابل Kolkata Knight Riders وارد این درگیری خواهد شد. از سوی دیگر، MI نیز در مسابقه قبلی با پنج ویکت همین حریف را شکست داد. قهرمانان پنج دوره دو برد از چهار مسابقه به دست آورده اند، در حالی که SRH تاکنون همین تعداد را کسب کرده است. جالب است که ببینیم کدام طرف بر طرف مقابل برتری دارد. (جدول امتیازات IPL 2023)

IPL 2023 به روز رسانی زنده بازی بین SRH و MI، به صورت زنده از حیدرآباد:

  • 17:10 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: MI با 23 ران KKR را شکست داد

    سوریاکومار یاداو به روند بد امتیازات کم خود، از جمله چهار اردک، با شلیک سریع 25 توپی 43 پایان داد، در حالی که MI 186 توپ را با 14 توپ تعقیب کرد تا برای یک پیروزی راحت در پنج ویکت مقابل کلکته نایت رایدرز در بمبئی در روز یکشنبه صرف نظر کند.

  • 17:09 (IST)

    SRH vs MI، زنده: هر دو تیم چشم به سومین برد خود دارند

    هر دو MI و SRH با پیروزی های پشت سر هم وارد مسابقه سه شنبه می شوند. آنها مسابقات را با شکست های متوالی مشابه آغاز کردند.

  • 17:07 (IST)

    SRH در مقابل MI، زنده: سلام

    سلام و به پخش زنده مسابقه IPL 2023 بین Sunrisers Hyderabad و Mumbai Indians درست از استادیوم بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد خوش آمدید. اخبار را به صورت زنده دنبال کنید.

موضوعات مطرح شده در این مقاله