سانیا میرزا ، فرزند ایجاان در عکس “اخوان” بیش از حد شیرینی است. Ch

سانیا میرزاس

سانیا میرزا ، که با کریکت کریکت ، شعیب مالک ازدواج کرد ، در اکتبر 2018 پسری به دنیا آورد.© سانیا میرزا / اینستاگرام


سانیا میرزا عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن خودش را در حال ژست گرفتن با پسرش ایوان میرزا مالک می بیند و آن را “اخوان و پیروزی با ستاره کوچک من” نامید. سانیا ستاره تنیس هند با شوعیب مالک کرکت باز پاکستانی ازدواج کرده است. سانیا ، که اخیراً 34 ساله شد ، ماه گذشته گفت که بعد از بارداری مطمئن نیست که به زمین تنیس برگردد. وی در نامه ای در شبکه های اجتماعی نوشت: “در دوران بارداری ، حدود 23 کیلوگرم وزنم را اضافه کردم ، مطمئن نبودم که آیا هرگز به حالت بدنی برمی گردم و دوباره تنیس بازی می کنم.”

بوق تجاری

سانیا در اکتبر 2018 پسری به دنیا آورد و تقریباً دو سال از بازی دور ماند.

هنگامی که بازگشت ، بلافاصله در محل حضور داشت ، زیرا در ژانویه 2020 با شریک زندگی دونفره خود نادژدا کیچنوک عنوان هوبارت را به دست آورد.

سانیا در نامه خود نوشت: “من با رژیم های غذایی زیاد و رژیم های بسیار سخت حدود 26 پوند وزن کم کردم و به تنیس برگشتم ، زیرا این همان چیزی است که من می دانم ، دوست دارم و انجام می دهم.”

این خانم 34 ساله گفت که او پس از تماشای مستند “بودن سرنا” در مورد زندگی سرنا ویلیامز برنده چند گرند اسلم الهام گرفته است.

بالا رفته

مانند سانیا ، ویلیامز نیز پس از زایمان به دادگاه بازگشت.

“بارداری همان چیزی است که من برای اولین بار در زندگی ام احساس کردم. من در مورد آن فکر کردم و فکر می کنم همه ما تصویر مشخصی از آن داریم ، اما همین که آن را احساس کردید ، معنای آن را می فهمید. این کاملا شما را تغییر می دهد مرد ، “سانیا در نامه نوشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله