هند علیه استرالیا. T20I پیش نمایش اول: هند خوشبین آماده قوی ترین لباس کریکت


در حالی که تقریباً تمام کریکتهای گذشته و حال به کریکت آزمایشی سوگند یاد می کنند ، مسلما بهترین لباس هند در کریکت بین المللی در کوتاهترین قالب – T20 Internationals است. از آنجا که تقریباً کل تیم حدوداً یک هفته قبل از عزیمت به استرالیا با فرمت T20 آموزش دیده اند ، جای تعجب نیست که این تفکر در “روزهای بین المللی یک روزه” دیده شده است و حتی می توان آن را در یک سری آزمایشات آینده مشاهده کرد. این ممکن است کارساز نباشد ، اما اکنون ما در حالت برش هستیم و در آنجا هند مانند همه میزبان استرالیا خوب است. بنابراین ، پیروزی در آخرین ODI کاملاً فهمیده است که چگونه اعتماد به نفس در تیم T20I فیلتر می شود ، و این مجموعه را احتمالاً قوی ترین لباس هند در تور Down Under می کند.

بوق تجاری

در این قالب ، مزیت باید برای مدت زمان کوتاهتری حفظ شود و اختلافات بین طرفین باریک تر شود. در اینجا ضربه زدن به 70 یا 80 هنگام پاس دادن توپ کاملاً خوب است ، بر خلاف قالب بیش از 50 ، جایی که ممکن است از خط پایان عبور نکند ، همانطور که هند نشان داده است.

سری ODI در واقع دو قرن توسط استیو اسمیت و دیگری توسط آرون فینچ پلمپ شد و بقیه با قیمت تمام شد. در مقابل ، هند یک یا دو مسابقه داشت که در هر مسابقه سود می برد و در همه بازی ها بیش از 300 بار به آنها می دهد اما فقط یک برد.

در مورد بولینگ ، به نظر می رسد که بولینگ های هندی نیز در بولینگ با طلسم های کوتاهتر شادتر هستند. به طور معمول ، یوزوندرا چاهال 10 بار توسط جادوها به اطراف منتقل می شد ، در حالی که چهار نفر ارسال شده در دو یا حتی سه طلسم می توانند متفاوت باشند. همین مورد در مورد دیگهای بخار دیگر نیز صدق می کند.

بالا رفته

در مورد استرالیا ، آنها اساساً در رویکردشان حرفه ای ترند. هند به سختی در مورد اعتیاد به مواد مخدره و زبان بدن کار می کند ، از کمیته کاپیتان ویرات کولی گرفته تا آنها. در مقابل ، استرالیایی ها یاد گرفته اند که این پرخاشگری را به بازی و بولینگ خود هدایت کنند ، و نتایج برای همه وجود دارد.

در حقیقت ، هند از همه شانس پیروزی در سری Down Under در قالب T20I برخوردار است و می تواند در طراحی بیضی شکل Manuka در کانبرا به خوبی شروع شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله