زندگینامه فاف دو پلسیس کاپیتان RCB ماه آینده منتشر خواهد شد

تصویر فایل کاپیتان RCB Faf du Plessis© BCCI/IPL

Faf du Plessis، بازیکن کریکت آفریقای جنوبی در یک خاطرات عمیق درون‌نگر که قرار است در ماه مه منتشر شود، سفر خودشناسی، مبارزات و پیروزی‌ها و عشق به این بازی را شرح داده است. در Faf Through Fire، که توسط Penguin Random House India Ebury Press منتشر شده است، کاپیتان رویال چلنجرز بنگلور ادعا می کند که خوانندگان را به سفری برای کشف خود می برد، “رشد او را از یک مرد جوان با قطب نمای اخلاقی مشکوک خارج از کریکت به یک فرد محترم ردیابی می کند. و رهبر محترم، که به خاطر صداقت، ارزش ها و همدلی با هم تیمی هایش شناخته می شود.”

کاپیتان سابق تیم کریکت آفریقای جنوبی در مورد تجربیات خود در کار با برخی از بازیکنان برجسته کریکت بین المللی، از جمله MS Dhoni، Gary Kirsten، Stephen Fleming، Graham Smith و EB de Villiers صحبت می کند.

«خیلی خوشحالم که کتابم «فاف از میان آتش» در هند منتشر خواهد شد. من همیشه اینجا احساس می‌کردم که در خانه‌ام هستم، و بسیار خوش شانس بودم که در طول سال‌ها در هند بازی کردم، حمایت فوق‌العاده‌ای دریافت کردم. امیدوارم خوانندگان از خواندن آن به همان اندازه که من از اشتراک گذاری آن لذت بردم لذت ببرند.»

این بازیکن 38 ساله 22 قرن و 56 نیم قرن در بیش از 200 مسابقه کریکت و ODI دارد.

«بیشتر شما Faf Du Plessis را دیده‌اید که در زمین کریکت بازی می‌کند و تیمش را رهبری می‌کند، اما بسیاری از شما مرد پشت کریکت را نمی‌شناسید و چه چیزی او را هدایت می‌کند؟ Milli Ashwarya، ناشر Penguin Random House هند گفت که Faf Through Fire به همه این سوالات و چند سوال دیگر پاسخ خواهد داد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله