مدیر عامل اپل، تیم کوک، با ساینا نهوال، پوللا گوپیچند شکسته شد. عکس را ببینید

تیم کوک، مدیر عامل اپل در حال حاضر برای افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی اپل هند در مجتمع Bandra Kurla (BKC) در بمبئی به هند سفر کرده است. انرژی، خلاقیت و اشتیاق در بمبئی باورنکردنی است! ما بسیار هیجان زده هستیم که Apple BKC، اولین فروشگاه خود را در هند افتتاح می کنیم. جدا از راه اندازی فروشگاه، کوک همچنین با ستارگان بدمینتون هندی، ساینا نهوال، دارنده مدال المپیک، کیدامبی سریکانث، پوللا گوپیچاند، پاروپالی کاشیاپ، ملاقات کرد و با آنها تعامل داشت.

دیداری عالی با مربی گوپیچند و قهرمانان بدمینتون ساینا نهوال، سریکانث کیدامبی، چیراگ شتی و پاروپالی کاشیاپ که نقش خود را در قرار دادن بدمینتون در نقشه هند ایفا کردند. ما سرویس کرده ایم، تجزیه و تحلیل کرده ایم و در مورد اینکه چگونه اپل واچ به آنها کمک می کند تا تمرین کنند صحبت کرده ایم! کوک توییت کرد.

هنگامی که مدیر عامل اپل درهای اولین فروشگاه هندی را باز کرد و بسیاری از عاشقان گجت‌های پرشور با کوک عکس سلفی گرفتند، تشویق بلندی به پا شد. در ساعات اولیه روز سه‌شنبه، مردمی دیده شدند که صبورانه در صف‌های مار در بیرون فروشگاه منتظر بودند.

شعبه اپل در دهلی در ساعت 10 صبح روز پنجشنبه برای مشتریان باز خواهد شد. این غول فناوری آمریکایی اولین فروشگاه آنلاین خود را در سال 2020 در هند راه اندازی کرد و قرار بود به زودی فروشگاه های فیزیکی خود را راه اندازی کند، اما به دلیل همه گیری کووید، برنامه ها به حالت تعلیق درآمد.

اولین فروشگاه‌های خرده‌فروشی آجر و ملات در هند، گسترش چشمگیر غول فناوری ایالات متحده در این کشور را نشان می‌دهد و به مشتریان خدمات و تجربه شخصی خود را ارائه می‌دهد.

اپل از رشد بازار لوازم الکترونیکی در هند بهره می برد و بر تولید محصولات خود در این کشور تمرکز کرده است.

اپل تنها چند روز پس از عرضه جهانی جدیدترین مدل های آیفون 14 خود را در هند آغاز کرده است. در هند، غول فناوری آمریکایی با سه تولید کننده پیشرو گوشی های هوشمند در جهان – Wistron، Foxconn و Pegatron همکاری می کند.

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله