راهول دراوید مربی هندی دور از IPL در مالدیو غواصی کرده است. نگاه کن

تماشا کنید: دور از IPL، مربی هندی راهول دراوید در مالدیو غواصی می کند

راهول دراوید با تجهیزات کامل غواصی.© اینستاگرام

تمام بازیکنان برتر کریکت هند و اکثر نام‌های خارجی در حال حاضر در لیگ برتر هند (IPL) 2023 شرکت می‌کنند. با این حال، یک نفر که کاملاً با کریکت هند مرتبط است در حال حاضر استراحت می‌کند و آن راهول دراوید است. مربی تیم کریکت هند در یک استراحت بسیار ضروری به سر می برد و از زمان خود نهایت استفاده را می کند. در ویدئوها و عکس‌های اخیری که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، دراوید در حال گذراندن وقت در مالدیو و حتی غواصی دیده می‌شود.

“دیوار در حال فرو ریختن است! غواصی با راهول دراوید و خانواده اش لذت بخش بود. توجه او به جزئیات، بینش او در “چرا” و “چگونگی” چیزها روزی او را به غواصی خوبی مانند یک کریکت تبدیل خواهد کرد. نیکیل چیناپا، که دی جی و مجری برنامه های واقعیت است، در مورد تجربه دراوید در مالدیو نوشت.

ستارگان برتر هند ممکن است مشغول IPL باشند، اما راهول دراوید سرمربی و تیمش روز سه شنبه در آکادمی ملی کریکت گرد هم می آیند تا آماده سازی برای فینال جام جهانی آزمون در ژوئن را آغاز کنند.

هند از 7 تا 11 ژوئن در Oval به مصاف استرالیا می رود و دومین حضور متوالی خود را در فینال جام جهانی تست خواهد کرد. با مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم اصلی مانند جاسپیت بومرا، رهبر سرعت، شریاس آییر، ضربه زن متوسط ​​و ریشاب پنت، برنده مسابقات خارجی، مشکلات زیادی برای حل کردن پیش از فینال بزرگ وجود دارد.

با در نظر گرفتن جام جهانی ODI، جنبه مدیریت حجم کار نیز باید در نظر گرفته شود.

موضوعات مطرح شده در این مقاله