روهیت شارما “اصلا ثابت نبود”: سرمربی دی سی از کاپیتان MI انتقاد کرد

روهیت شارما تاکنون تنها یک پنج در IPL 2023 دارد© BCCI/Sportzpics

روهیت شارما، یکی از بهترین بازیکنان سفید پوست در این بازی، هنوز موجوی خود را در فصل 2023 لیگ برتر هند (IPL) برای سرخپوستان بمبئی پیدا نکرده است. از آنجایی که سرخپوستان بمبئی تنها با سه برد از هفت بازی در نیمه انتهایی جدول امتیازی دست و پنجه نرم می کنند، سوالاتی در مورد توانایی این تیم برای به چالش کشیدن قهرمانی مطرح می شود. حتی کاپیتان روهیت شارما دیده است که انگشتانش بر روی نمایش هایش بالا رفته است. در واقع، شین واتسون، دستیار سرمربی دهلی کپیتالز، از اشاره به اینکه روهیت مدتی است که در IPL چقدر ناسازگار بوده است، درنگ نکرد.

روهیت با شکست 65 ران مقابل دهلی کپیتالز و شکست 44 ران مقابل کولکته نایت رایدرز، در هفت بازی تاکنون نتوانسته از مرز 30 ران عبور کند.

واتسون در ارزیابی روهیت گفت که کاپیتان MI چیزهای زیادی در دستور کار خود دارد زیرا او همچنین هدایت تیم هند را در هر سه فرمت برعهده دارد.

«مدیریت انرژی ذهنی یک چالش بزرگ است. کریکت بازان بین المللی در سراسر جهان واقعاً کریکت زیادی بازی می کنند، اما کریکت بازان هندی در تمام طول سال کریکت بدون وقفه بازی می کنند. روهیت شارما هم اکنون کاپیتان هند است و حتی چیزهای بیشتری در بشقاب خود دارد. اگر او کمی از نظر ذهنی تخلیه شده است، می توانید دلیل آن را درک کنید. وقتی صحبت از روهیت شارما به میان می‌آید، ما او را در بهترین حالت خود دیده‌ایم، اما او در 4-5 سال اخیر IPL اصلاً ثابت نبوده است. واتسون در گفت‌وگو با The Grade Cricketer در یوتیوب گفت: خیلی سخت است که سرتان را جمع کنید زیرا وقتی دور هم جمع می‌شود خیلی ترسناک است و در مقابل بهترین بازیکنان جهان در همه شرایط قرار می‌گیرد.

سرخپوستان بمبئی قرار است در شانزدهمین دوره مسابقات IPL در تاریخ 30 آوریل به مصاف راجستان رویالز بروند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله