پنجاب پادشاهان پیش بینی یازدهم در برابر لاکنو سوپر غول ها، IPL 2023: آیا کاشیس رباد جایگزین ناتان الیس خواهد شد؟

عکس فایل کاگیسو رابادا.© BCCI

پادشاهان پنجاب می خواهند پس از چند شکست در خانه به راه های پیروزی بازگردند. کاپیتان تیم، شیخار داوان، سه بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داده است، اما ممکن است برای بازی LSG بازگردد. یک منبع تیم روز پنجشنبه به نقل از PTI گفت: “او به خوبی در حال ریکاوری است و می تواند فردا وارد میدان شود.” PBKS که در گذشته مقصر دور انداختن آن بوده است، تلاش آگاهانه ای برای بالا بردن بازی خود با پیشرفت مسابقات انجام می دهد.

تیم اول که شامل پرابسیمران سینگ و متیو شورت می‌شود، باید برای مدت بیشتری در وسط بماند، در حالی که لیام لیوینگستون خطرناک پس از دو بازی هنوز به میدان نرسیده است.

کاپیتان سام کوران در برابر سرخپوستان بمبئی نشان داد که چرا پنجاب برای خدماتش و کمکش با چوب و توپ 18.5 کرور روپیه پرداخت کرده است.

آرشدیپ سینگ هم با توپ جدید و هم با توپ قدیمی فوق‌العاده بوده است، در حالی که تیم باید بین ناتان الیس و کاگیسو رابادا که تا کنون تنها چند بازی انجام داده است، انتخاب سختی داشته باشد.

از راهول چهار در میانه راه خیلی چیزهای بیشتری انتظار می رود، زیرا او توانسته در هفت بازی تنها دو ویکت بگیرد.

در صورتی که داوان به اندازه کافی آماده باشد تا به تیم بازگردد، آتاروا تاید احتمالاً راه را برای او باز خواهد کرد. از طرفی تغییرات بزرگی است که کاگیسو رابادا می تواند جایگزین ناتان الیس شود.

پنجاب پادشاهان پیش بینی XI در برابر لاکنو سوپر غول ها:

آتاروا تاید/شیخار داوان، پرابسیمران سینگ، هارپریت سینگ باتیا، جیتش شارما (دکتر)، شاهرخ خان، متیو شورت، لیام لیوینگستون، سام کوران (و)، هارپریت برار، کاگیسا رابادا، آرشدیپ سینگ

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله