ویرات کهلی مد نوجوانی خود را دوباره مرور می کند. این واکنش باعث ناراحتی هواداران شد. نگاه کن

ویرات کوهلی یکی از شیک‌ترین کریکت‌بازان هند به حساب می‌آید، خالکوبی‌ها و سبک لباس‌های او بیش از یک بار بر اینترنت غالب شده‌اند. با این حال، در جریان تعامل اخیر در استار اسپورت، به ستاره رویال چلنجرز بنگلور عکس‌های بیشتری از سال‌های نوجوانی‌اش نشان داده شد و واکنش او طرفداران را با هم تقسیم کرد. کهلی به وضوح از عکس هایی که به او نشان داده شد خجالت زده و خوشحال شد و در ادامه توضیح داد که در دوران نوجوانی چقدر برای حس مد خود ارزش قائل بود.

“مشخص کردن آن اصطلاح بسیار شیکی است. من شلوار مخملی می پوشیدم که زنگوله ها، چکمه های پاشنه بلند و یک پیراهن چاپ شده با گلدوزی های زیاد بود و می گفتم: “Kya lag raha hoon mai, mere se jyada”. شیک toh koi hai he nahi. اما وقتی الان عکس ها را می بینم، خدای من، خیلی شرم آور است.» کهلی در این ویدیو گفت.

ویرات کوهلی پنجمین گل خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را به ثمر رساند، اما ضربه او بیهوده بود زیرا رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در روز پنجشنبه توسط نایت رایدر کلکته (KKR) شکست خورد.

با تعقیب RCB 201 در مقابل KKR، کوهلی 54 گل از 37 اینینگ به ثمر رساند اما هیچ کمکی از سایر باتجرها دریافت نکرد به جز ماهیپال لومرور که 34 توپ را از 18 توپ خارج کرد. با این حال، این بازیکن 34 ساله در جریان ضربه خود در بنگالورو به یک نقطه عطف دیگر دست یافت.

کوهلی در حال حاضر تبدیل به اولین بت زنی شده است که 3000 دوش یا بیشتر در یک زمین در T20 به ثمر رسانده است. او تاکنون 3015 دوش در 92 اینینگ در ورزشگاه چیناسوامی به ثمر رسانده است.

مشفقر رحیم و محمودالله کاپیتان های سابق بنگلادش در این لیست پس از او قرار دارند. در حالی که رحیم در ورزشگاه شیربنگلا در میرپور 2989 دوش در 121 اینینگ به ثمر رساند، محمودالله در 130 اینینگ 2813 دوش در همان محل برگزار کرد.

الکس هیلز انگلیسی با 2749 دوش در 90 اینینگ T20 در ترنت بریج در ناتینگهام چهارمین لیست است.

تمیم اقبال، دیگر کاپیتان سابق بنگلادش، با 2706 دوش در میرپور، پنج تیم برتر را تکمیل می کند.

پس از باخت RCB به KKR، کوهلی از عملکرد تیمش انتقاد کرد و گفت که آنها “استحقاق باخت” را داشتند.

“راستش را بخواهید، ما بازی را به آنها دادیم. ما مستحق باخت بودیم. البته ما در حد استاندارد نبودیم. اگر به بازی نگاه کنید، ما از موقعیت های خود استفاده نکردیم. ما چند موقعیت را از دست دادیم که برای ما 25-30 تمام شد. می دود” او گفت.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله