روهیت شارما، روهیت شارما، کاپیتان MI، پس از اینکه پس از درخواست سلفی، فراموش کرد گوشی خود را پس دهد، باعث می‌شود یک هوادار ضربان قلبش را رد کند. نگاه کن

یکشنبه برای روهیت شارما، کاپیتان هندی های بمبئی، روز خاطره انگیزی بود زیرا او نه تنها تولد 36 سالگی خود را جشن گرفت، بلکه راجستان رویالز را در یک مسابقه IPL شکست داد. پس از اینکه یاشاسوی جیسوال اولین قرن IPL خود را مطرح کرد، RR در 1000مین مسابقه خود در مسابقات، مجموع 212/7 را در 20 اور به ثبت رساند. پس از اینکه تیم دیوید سه توپ متوالی را از آخرین اوور جیسون هولدر شکست، MI بعداً با سه توپ خالی به هدف رسید.

در طول مسابقه، کاپیتان روهیت نتوانست اثری از خود به جای بگذارد زیرا ساندیپ شارما او را با امتیاز 3 حذف کرد. پس از پایان مسابقه، یکی از هواداران گوشی موبایل خود را به روهیت داد تا سلفی بگیرد. روهیت پس از کلیک بر روی سلفی، بدون اینکه متوجه شود گوشی یک هوادار را با خود می برد، به سمت رختکن رفت.

این باعث شد که طرفدار نگران شود و گفت: “آری رو بای، تلفن تو دته جائو. (روهیت برو، حداقل گوشی من را برگردان.” خوشبختانه کاپیتان MI صدای فن را شنید و وسایلش را پس گرفت.

قرن اول یاشاسوی جیسوال (124) جوان با استعداد بیهوده بود زیرا تیم دیوید در فینال سه ضرب شش ششم متوالی را زد و سرخپوستان بمبئی یک پیروزی خیره کننده با شش ویکت مقابل راجستان رویالز ثبت کردند.

جیسوال 21 ساله 124 دوش را تنها از 62 توپ، با 16 مرز و 8 ماکسیمم، با نرخ ضربه 200 شکست داد تا پس از انتخاب ضربه زدن، به تنهایی رویالز را به 212 برای 7 بار هدایت کند.

سرخپوستان بمبئی با ضربه های مهم کامرون گرین (44) و سوریاکومار یاداو (55 با 29 توپ) در وسط مبارزه کردند تا اینکه دیوید به همراه تیلاک وارما (29 بازی خارج از بازی) بازی را به پایان رساند و میزبان با سه توپ هدف را تعقیب کرد. یدکی.

با 17 اور مورد نیاز در فینال که توسط جیسون هولدر انجام شد، دیوید از سه انینگ اول، سه ضربه ششم متوالی زد تا بازی را به پایان برساند، زیرا MI به 214 برای 4 در 19.3 اور رسید تا به کاپیتان روهیت شارما هدیه تولد بدهد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله