“اگر باید پرخاشگر باشم…”: آنچه گوتام گامبیر در مورد ملاقات با ویرات کوهلی به NDTV گفت

کاپیتان سابق RCB Virat Kohli و مربی LSG Gautam Gambhir© توییتر

ویرات کوهلی، گوتام گامبیر و دعوای آنها در میدان از عصر دوشنبه موضوع بحث های شدیدی بوده است. بعد از بازی IPL 2023 بین رویال چلنجرز بنگلور و لاکنو سوپر جاینتز که کوهلی و گامبیر در مرکز حضور داشتند، اوضاع بدتر شد. آنها را می توان دید که پس از پایان بازی درگیر مشاجره شدیدی بودند. با این حال این اولین باری نبود که این دو ستاره در زمین مسابقه با هم برخورد می کردند. در IPLهای 2013 و 2016، زمانی که گامبیر برای کلکته نایت رایدرز بازی می‌کرد، بین این دو دعوا وجود داشت. گامبیر در مصاحبه ای با NDTV پاسخ مفصلی به دعوای خود با کوهلی داد و اینکه چگونه آن چیز شخصی نبود.

فقط می‌خواهم یک چیز را روشن کنم. وقتی مقابل حریف بازی می‌کنید، وقتی مقابل هم بازی می‌کنید، باید برای تیم خود تهاجمی باشید. به عنوان یک رهبر، اگر می‌خواهید تیمتان تهاجمی باشد، باید رفتار کنید. تهاجمی. شما فقط می توانید صبر کنید، تا تیم شما همانطور که شما در زمین کریکت بازی می کنید، بازی کند. ما هر دو فردی تهاجمی و پرشور هستیم. می خواهیم برای تیم های مربوطه خود نیز خوب عمل کنیم. اگر برای یک تیم بازی می کنید، حتی اگر در نظرات اختلاف نظر دارید، هیچ ایرادی در آن وجود ندارد زیرا من احساس کردم که داشتن اختلاف نظر خوب است. ما هر دو یک جاه طلبی داریم، یعنی تلاش برای پیروزی کشورمان.”

«هیچ چیز شخصی در مورد آن وجود نداشت. ما همیشه به این اعتقاد داشته ایم. حتی اگر در زمین کریکت بحث و جدل داشتیم، خارج از زمین هم خیلی خوب با هم کنار می آمدیم. خوبه. این کاری است که افراد حرفه ای انجام می دهند، این همان کاری است که ورزشکاران حرفه ای انجام می دهند.

من می خواهم کاملاً واضح بگویم که فردا که دوباره ویرات بازی کنم و اگر مجبور باشم تهاجمی باشم، تهاجمی خواهم بود. این شخصیت من است و من هم می خواهم این بازی را انجام دهم. من از او همین انتظار را دارم. ما دوستان خیلی خوبی هستیم، همچنین می‌خواهیم همتای خوبی باشیم، اما نه در زمین کریکت. خارج از زمین می توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم و در مورد خیلی مسائل دیگر نیز بحث کنیم. اما در زمین کریکت، این یک کار جدی است.”

هر دو گامبیر و کوهلی به دنبال آخرین مشاجره خود 100 درصد از هزینه بازی خود را جریمه کردند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله