هشدار لبرون به لیکرز قبل از اپیک وریرز

لبرون جیمز گفت که لس‌آنجلس لیکرز نمی‌تواند در دیدار با استفن کری و گلدن استیت واریرز در اولین سری پلی‌آف خود در روز سه‌شنبه، اشتباه کند. جیمز و کری روز سه‌شنبه، زمانی که لیکرز و وریرز در یکی از نیمه‌نهایی کنفرانس غرب در سانفرانسیسکو به مصاف یکدیگر می‌روند، برای اولین بار در پنج سال گذشته در یک سری پلی‌آف با یکدیگر روبرو خواهند شد. این آخرین مسابقه سنگین وزن بین دو نفر از بهترین بازیکنان بسکتبال تاریخ است که در فینال های NBA چهار سال متوالی بین سال های 2015-2018 با یکدیگر روبرو شدند.

جیمز 38 ساله رهبری تیم لیکرز را برعهده دارد که پس از تلاش برای صعود به پلی آف در زمان مناسب به فرم رسیده است و جمعه گذشته ممفیس گریزلیز را شکست داد تا سری را با نتیجه 4-2 تکمیل کند.

در همین حال، کری در روز یکشنبه عملکردی 50 امتیازی داشت، زیرا مدافع عنوان قهرمانی NBA در سری 4-3 مقابل کینگز در ساکرامنتو پیروز شد.

جیمز روز دوشنبه در صحبت با خبرنگاران از تحسین خود برای کری صحبت کرد، زیرا دو رقیب دوستانه خود را برای مبارزه دوباره آماده می کنند.

جیمز گفت: «هیچ چیزی جز احترام بسیار برای استف و هر چیزی که او توانسته انجام دهد – نه فقط در زمین، بلکه خارج از آن نیز.

خیلی خوب است که چنین افرادی در این لیگ وجود داشته باشند که نمونه ای برای نسل بعدی باشند.

در همین حال، جیمز به هم تیمی های خود در لیکرز هشدار داد که باید در برابر تیم بی رحم واریرز که بارها نشان داده است اشتباهات را مجازات خواهند کرد، “قفل” کنند.

جیمز گفت: “آنها دقیقاً در کنار آن تیم های بزرگ، سن آنتونیو اسپرز هستند. اگر شما اشتباه کنید، آنها شما را مجبور می کنند پول بدهید.”

جیمز با اشاره به این واقعیت که کری با وجود هوشیاری در تمام طول روز یکشنبه توانست خیلی آزادانه گل بزند، افزود: “به همین سادگی است. بنابراین ما باید در قفل باشیم.”

جیمز می‌گوید: «آن‌ها حتی با بدنی که روی بدنشان باشد، گلزنی عالی انجام خواهند داد.

– “این حماسه خواهد بود” –
وقتی تعدادی از عکس‌های معمولی که استف در بازی 7 می‌کشید را می‌بینید و همه دیوانه می‌شوند – اما این فقط استف است. وقتی خیلی عالی هستی، اینقدر ضربات سخت می گیری. پس باید بسته باشیم و به خودمان آسیب نزنیم.’

جیمز همچنین احتمالاً با دریموند گرین از واریرز با یک مسابقه دفاعی فیزیکی روبرو خواهد شد.

گرین که در فینال های NBA 2016 به دلیل ضربه زدن به جیمز در کشاله ران بدنش به حالت تعلیق درآمده بود، از دوئل دیگری با قهرمان چهار دوره NBA لذت می برد.

گرین پس از برد یکشنبه در ساکرامنتو گفت: «این حماسه خواهد بود. “شما استف را ساختید، برون را مجبور کردید دوباره این کار را انجام دهد.”

گرین گفت که عمر طولانی جیمز و جنگجویان سرسخت مانند کری، کلی تامپسون و خودش گواهی بر رقابت پایدار آنهاست.

گرین گفت: “اینجا هستیم، هشت سال پس از اولین سری پلی آف ما، و هنوز در این سطح بازی می کنیم.”

“این خاص است. این می گوید که شما به عنوان یک حرفه ای چه کسی هستید و چقدر در مورد آن جدی هستید. به این بازی چه امتیازی می دهید؟

“شما در مورد برخی از رقبای نهایی صحبت می کنید. لبرون یکی از رقبای نهایی است. استف، کلی و من.

“داشتن این فرصت ها چیزی است که ما آن را بدیهی نمی دانیم.”

با این حال، گرین گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این فصل «آخرین رقص» برای افرادی مانند جیمز و کری بود را رد کرد.

گرین گفت: «از تلاش برای ورق زدن با ما دست بردارید. تلاش برای ورق زدن برون را متوقف کنید. ما آنقدر درگیر اتفاقات بعدی هستیم که قدر زمان حال را نمی‌دانیم.

“سپس به سراغ چیز بعدی می روید و به عقب نگاه می کنید، مانند” مرد، ای کاش هنوز آن را داشتیم.” کاش هنوز می توانستیم آن را ببینیم.”

بنابراین برای من و بچه‌هایمان، ما در هر مرحله از آن قدردانی خواهیم کرد.»

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله