دواین براوو توضیح می دهد که چرا MS Dhoni خود را به ترتیب ضربه زدن تبلیغ نمی کند

عکس فایل MS Dhoni و Dwayne Bravo© BCCI/Sportzpics

MS Dhoni در شانزدهمین فصل خود در لیگ برتر هند (IPL) به نظر می رسید که به پایان نرسیده باشد. ویکت گیر نه تنها به طرز درخشانی سوپر کینگ چنای (CSK) را رهبری کرد، بلکه ظاهری کوتاه با خفاش داشت که طرفداران را نوستالژیک کرد. در حالی که کامئوهای Dhoni مسحورکننده بوده است، بسیاری از طرفداران و کارشناسان متعجب هستند که “Tala” در این فصل چه چیزی را لازم دارد تا بتواند خود را به ترتیب برای CSK افزایش دهد. دواین براوو که سال‌ها با دونی در تیم سوپر کینگز بازی کرد، با توضیح اینکه چرا کاپیتان خودش را تبلیغ نمی‌کند، موضوع را روشن کرد.

این همان موقعیتی است که او باید به دست بیاورد. همه بالاتر از او ضربه می زنند و او این مسئولیت و مالکیت را می پذیرد تا از او پایین تر ضربه بزند، زیرا افرادی مانند Jadeja، Rayudu و Dube، او می خواهد تا آنجا که ممکن است به آن بچه ها فرصت بدهد. براوو در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: او فقط از بازی در نقش پایانی خوشحال است.

چنای با 5 برد از 7 بازی در صدر جدول IPL 2023 قرار دارد. از سوی دیگر راجستان با 4 پیروزی از 7 بازی در رده سوم جدول قرار دارد. براوو از روحیه جنگندگی در رختکن CSK و توانایی تیم برای حفظ حرکت مطمئن است.

روحیه CSK بسیار بالاست و ربطی به نتایج ندارد. ما تیمی هستیم که معمولاً در سطح بسیار بالایی هستیم، چه عملکرد خوبی داشته باشیم یا نه.

او گفت: “اما زمانی که همه چیز را پیش ببریم، همیشه بهتر است. ما تا کنون فصل را با یک نکته مثبت شروع کرده ایم و فقط باید به حرکت خود ادامه دهیم و در بازی های کریکت پیروز شویم. بازی فردا مقابل RR بسیار سخت خواهد بود.” .

موضوعات مطرح شده در این مقاله