“آیا آنها هرگز به عدالت خواهند رسید؟”: Kapil Dev از معترضان #MeToo Row حمایت می کند

کریکت باز افسانه ای هندی کاپیل دیو از کشتی گیران معترض در Jantar Mantara حمایت کرد. متهم کردن رئیس فدراسیون کشتی هند بریج بوشان شاران سینگ به آزار جنسی علیه تعدادی از کشتی گیران زن مانند وینش فوگات، باجرانگ پونیا، ساکشی مالیک و چند تن دیگر از کشتی گیران برتر در دهلی نو تظاهرات کردند. در حالی که نبرد بین کشتی گیران و WFI همچنان به بن بست باقی مانده است، کاپیل در اینستاگرام خواستار عدالت برای کشتی گیرانی شد که در چند روز گذشته در خیابان ها خوابیده اند.

در یک استوری اینستاگرام، کاپیل پرسید: “آیا آنها هرگز به عدالت خواهند رسید؟” به اشتراک گذاری عکسی از کشتی گیران معترض

در حالی که اکثر بازیکنان مطرح کریکت کشور در مورد موضوع کشتی گیران سکوت کرده اند، کاپیل موضع خود را در این مورد ابراز کرده است. پیش از این نیراج چوپرا دارنده مدال طلای المپیک نیز حمایت خود را از کشتی گیران معترض اعلام کرد و خواستار “اقدام سریع” مقامات برای تامین عدالت شد.

چوپرا یک روز پس از آن که رئیس انجمن المپیک هند (IOA) پی‌تی اوشا از کشتی‌گیران به دلیل حضور در خیابان‌ها برای تجدید اعتراضات خود به جای مراجعه به کمیسیون ورزشکاران برای طرح شکایات خود، بریج بوشان شاران سینگ، ناامیدی خود را ابراز کرد.

چوپرا، پرتاب کننده نیزه آس، که با کسب اولین مدال طلای دو و میدانی هند در المپیک تاریخ ساز شد، گفت که دیدن کشتی گیرانی که برای عدالت خواهی به خیابان ها می آیند، “دردناک” است.

او در توییتی نوشت: «برای من دردناک است که می بینم ورزشکاران ما در خیابان ها خواستار عدالت هستند. آنها برای نمایندگی ملت بزرگ ما تلاش کرده اند و باعث افتخار ما هستند. ما به عنوان یک ملت موظفیم که از تمامیت و کرامت هر انسانی اعم از ورزشکار و غیر ورزشکار دفاع کنیم. آنچه در حال وقوع است هرگز نباید اتفاق بیفتد.

این یک موضوع حساس است و باید به صورت بی طرفانه و شفاف با آن برخورد شود. مقامات ذیربط باید برای تأمین عدالت اقدام سریع انجام دهند.»

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله